3 mln użytkowników szuka miesięcznie rozrywki na eBilet. Łakniemy doznań nawet za wyższą cenę
Ceny dookoła rosną jak na drożdżach. Również za bilety na występy ulubionych artystów, czy sportowców trzeba płacić więcej. Czy z tego powodu zrezygnujemy z rozrywki? Jak to mówią, show must go on, więc raczej nie. Świadczy o tym fakt, że ponad 3 mln użytkowników miesięcznie poszukuje na eBilet pomysłów na spędzanie wolnego czasu. Serwis wychodzi więc naprzeciw ich potrzebom.
Dołącz do Disney+ z tego linku i zacznij oglądać głośne filmy i seriale.
W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2022 roku eBilet dystrybuował wejściówki na łącznie 48 tys. imprez. Jest to liczba o ponad 2,5 raza (260 proc.) większa niż w analogicznym okresie w 2019 roku, a więc jeszcze w czasach prepandemicznych.
Pod względem ilościowym organizowanych imprez w mijającym roku dominowały teatry. Jednakże najwięcej sprzedanych biletów dotyczyło koncertów i wydarzeń sportowych, takich jak Męskie Granie, Open'er Festival, występy Dawida Podsiadły, czy Mistrzostwa Świata w piłce siatkowej tak mężczyzn, jak i kobiet.
eBilet - Polacy spragnieni rozrywki
Ceny biletów, tak jak masła, oleju, benzyny - wszystkiego dookoła - poszły ostro w górę. Na przykład za wejściówkę na występ ulubionego artysty trzeba było zapłacić niemal 30 proc. więcej niż w zeszłym roku. Biorąc jednak pod uwagę powracające w poprzednich dwóch latach lockdowany, byliśmy spragnieni rozrywki w towarzystwie innych osób. Jak mówi wiceprezez eBiletu, Bartek Troński:
eBilet - nowy portal i identyfikacja wizualna
Prognozy eBiletu nie są wzięte z powietrza. Ciągle ponad 3 mln użytkowników miesięcznie poszukuje w serwisie pomysłów na spędzanie wolnego czasu. Dlatego platforma postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów, przez co po siedmiu latach wprowadza nową identyfikację wizualną oraz unowocześniony portal:
Wspólne biuro, nowa, nowoczesna identyfikacja wizualna i dodanie Powered by Allegro do logotypu to kolejny krok w kierunku umacniania synergii z Grupą Allegro. W II kwartale 2022 eBilet przyczynił się do zwiększenia dynamiki wzrostu GMV Grupy o 1,3 punktu procentowego. W kwartale III było to 0,5 punktu. Chcemy, by nasi klienci kojarzyli zakupy na eBilet z wygodą i bezpieczeństwem, które są naszymi wspólnymi wartościami w Grupie Allegro. W przyszłości będziemy jeszcze mocniej rozwijać synergie w zakresie przedsprzedaży na topowe wydarzenia i zniżek dla Smartowiczów, merchu artystów, szybkich dostaw, nowoczesnych usług w tym usług finansowych
- mówi Edyta Sidwa, prezeska eBilet.
Dynamiczny, a jednocześnie prosty logotyp i energetyzujące kolory mają pobudzać i tak jak sam eBilet dostarczać użytkownikom emocji. Odświeżony portal jest natomiast bardziej przejrzysty i intuicyjny. Klienci nie są już ograniczani kategoriami wydarzeń i jeśli nie mają sprecyzowanych planów, mogą liczyć na dawkę inspiracji pod postacią różnorodnych, rekomendowanych imprez. Ci z bardziej skonkretyzowanymi potrzebami mogą natomiast korzystać z bardziej wyeksponowanej wyszukiwarki, która pozwala na wygodniejsze filtrowanie wydarzeń pod kątem dat czy też lokalizacji.