Pamiętacie kopytko? Jeden z najbardziej kultowych polskich spotów powraca w Plushu
Grupa teatralna Mumio wraca po dwóch dekadach, by spróbować odtworzyć jeden z najbardziej ikonicznych spotów reklamowych - słynną scenkę kończącą się kultowym hasłem „Kopytko”. Przy tej okazji zaprezentuje również nową ofertę dostępną w Plushu.

W polskiej popkulturze istnieją reklamy, które przeszły do historii, a jedną z nich jest legendarny spot „Kopytko” autorstwa kabaretu Mumio. Ten absurdalny, ale niezwykle charakterystyczny klip reklamowy dla sieci Plus stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i zapadających w pamięć spotów w historii polskiej reklamy.
Kabaret Mumio, znany ze swojego unikalnego, surrealistycznego humoru, w 2005 r. rozpoczął współpracę z operatorem sieci Plus. To właśnie wtedy powstała seria reklam bazujących na nonsensownym, często wręcz dadaistycznym humorze, pełnym nieoczekiwanych zwrotów akcji i dziwacznych dialogów. Dzięki tym kampaniom Mumio na stałe wpisało się w świadomość widzów, a ich reklamy stały się fenomenem, wykraczającym poza standardy klasycznej promocji produktów.
Jednym z najbardziej kultowych spotów tej serii była właśnie reklama „Kopytko”. Cała zabawa nie opierała się wyłącznie na samym haśle, ale też na specyficznej grze aktorskiej członków Mumio: ich poważnych minach, niezręcznych pauzach i absurdalnym napięciu między bohaterami. Była to esencja ich stylu.
Albo i wciąż jest.
Kopytko wraca w Plushu
Było wiele prób, naprawdę WIELE. Była energia, były emocje, pot, łzy. Był twerk, desperackie spojrzenia i nadzieja do ostatniej chwili. A finał? No cóż… nie wyszło, ale na TikToka będzie w sam raz (...).
Grupa teatralna Mumio występowała w reklamach Plusa od 2005 roku. (...) Teraz, dwie dekady później – powracają, ale tym razem łącząc siły z Plushem. A Plush jak to Plush – nie raz udowodnił, że wybierając ziomków do współpracy lubi zaskakiwać i rozsadzać internet.
Podobnie jak poprzednie materiały Plusha również ten z Mumio został zrealizowany wewnętrznie. Nowy filmik dostępny jest na TikToku Miśka oraz na kanale YouTube. W chwili wysyłania tego komunikatu na TikToku ma niemal 17 tysięcy polubień, 486 komentarzy oraz mnóstwo wyświetleń
- głosi oficjalny komunikat prasowy Plusha.
Tym razem żółty jest metaforą ceny abonamentu, a zielony alegorią gigabajtów. Całość promuje Łatwofertę, w której można po rabatach płacić 20 zł za abonament - wystarczy zaprosić przyjaciela lub inną, bliską osobę z Plush i podzielić cenę abonamentu na pół.
Szczegóły Łatwoferty znajdziecie tutaj.
Poniżej możecie zobaczyć i porównać dwa klipy - ten sprzed lat i ten od Plusha:
Czytaj więcej:
- Netflix dowiózł udany miniserial. Ta kryminalna nowość wzięła mnie z zaskoczenia
- Twój ulubiony serial grozy zaraz zniknie z Netfliksa. Czy będzie można obejrzeć go gdzie indziej?
- The Electric state 2: czy będzie? Bracia Russo mają już plan
- Jenna Ortega ujawniła szczegóły na temat 2. sezonu Wednesday
- Rzućcie wszystko - jest zwiastun i data premiery 7. sezonu Czarnego lustra