REKLAMA

SW Rozrywka świętuje 1,3 mln czytelników i prezentuje nowe logo

Kiedy dołączałam do redakcji Spider’s Web, nie przypuszczałam, że te blisko 5 lat minie tak szybko. Odkąd w 2014 roku zostałam redaktor prowadzącą sPlay wiele się zmieniło. Dziś serwis SW Rozrywka, po liftingu, który przeszedł prawie 2 lata temu, prezentuje nowe logo i jest ku temu kilka okazji.

sw rozrywka - spiders web
REKLAMA
REKLAMA

Spider’s Web Rozrywka, czyli po prostu - SW Rozrywka to serwis poświęcony rozrywce, popkulturze, kulturze, głównie w ujęciu mainstreamowym, należący do grupy Spider’s Web. W tym roku skończył 5 lat, choć początki były dość burzliwe. SW Rozrywka kontynuuje to, co w 2013 rozpoczął sPlay. Niecałe 2 lata temu sPlay przeszedł rebranding, postanowiliśmy, że trzeba naprawić to, co nie do końca działa. I tak w 2017 roku pojawiła się platforma SW Rozrywka.

Dzisiaj wiem, że to była dobra decyzja. Konsekwentnie się rozwijamy i zna nas coraz więcej osób. Jesteśmy najbardziej dynamicznie rozwijającym się serwisem grupy Spider’s Web.

SW Rozrywka czyta już ponad 1,3 mln uu użytkowników miesięcznie.

Wrzesień będzie w tej materii dla nas rekordowy. Cieszy nas to niezmiernie, że coraz więcej osób docenia nasze treści.

Nowe logo SW Rozrywka

Jednocześnie zauważamy, że nie wszyscy czytelnicy Spider’s Web są świadomi tego, czym jest SW Rozrywka. Część z nich dziwi się, że nagle na stronie o tematyce technologicznej i lifestyle’owej pojawiają treści o serialach, o ramówce telewizyjnej czy kinowych blockbusterach. SW Rozrywka też nie jest przez wszystkich postrzegana jako osobny serwis, a wariacja technologicznych blogerów, którzy nagle zaczęli pisać o Gwiezdnych wojnach i produkcjach Netfliksa.

SW Rozrywka to oddzielny serwis z własną stroną główną i własną redakcją. A jeśli tutaj trafiliście, to sprawdźcie o czym piszemy i hej! - zostańcie na dłużej.

Nowe logo ma podkreślić naszą autonomiczność i fakt, że jesteśmy oddzielnym serwisem (tak jak np. Autoblog, który również należy do Grupy Spider’s Web). Część naszych tekstów trafia na główną stronę Spider’s Web, ale żeby poczytać o popkulturze, musicie odwiedzić właśnie nas - serwis SW Rozrywka.

sw rozrywka logo

Redakcję SW Rozrywka tworzy 8 osób. Poza mną jest dwóch redaktorów prowadzących: Konrad Chwast, który pracuje z nami od ponad roku, i Ania Nicz, która dołączyła do nas w kwietniu 2018 roku. A oprócz tego w redakcji jest jeszcze 5 blogerów, z którymi lubicie dyskutować w komentarzach. Co jest świetne i ważne, jeśli chodzi o pracę redakcyjną? Fakt, że możemy pokryć tak wiele kategorii, obszarów tematycznych, wynika nie tylko z codziennej ciężkiej pracy wielu osób, ale także z tego, że te tematy są po prostu zbieżne z naszymi zainteresowaniami. Piszemy teksty nie tylko takie, które są odpowiedzią na bieżące trendy, ale takie, które wynikają z naszych pasji.

REKLAMA

Nasza wiedza i hobby nie tylko się pokrywają, ale i uzupełniają. Każdy ma swoje mocne strony i zdarza się, że ze sobą polemizujemy. Tu nie ma jednej „linii redakcyjnej”, a są nasze opinie na dane tematy, które przecież mogą się wykluczać. Jeśli więc widzicie, że najpierw chwalimy dany serial, a potem go krytykujemy, nie regulujcie odbiorników, a sprawdźcie, co poróżniło naszych dwóch autorów.

Mam nadzieję, że przyszłe miesiące i lata pozwolą nam stać się jeszcze lepszym i jeszcze większym medium, które będzie chętnie odwiedzane przez czytelników. Popkultura, kultura, rozrywka i technologia idą ze sobą w parze. Przez ostatnich kilka lat diametralnie zmieniło się to, jak konsumujemy treści rozrywkowe, to, jak spędzamy wolny czas. I Spider’s Web tę zmianę wykorzystał. A efektem tego jest SW Rozrywka, którego redakcja przygląda się tej przemianie już od kilku dobrych lat. Mamy nadzieję na kolejne!

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA