REKLAMA

WAR zbiera żniwa

WAR zbiera żniwa
REKLAMA

Gra Warhammer Online: Age of Reckoning w zaledwie tydzień od
premiery przyciągnęła przed ekrany monitorów ponad pół miliona
graczy.

REKLAMA
REKLAMA

Tą informację podał Mark Jacobs z Electronic Arts. Ponadto dodał: "Pracowaliśmy przez lata, by gracze otrzymali najbardziej stabilną, epicką produkcję opartą na doszlifowanym świecie gry, jednak to gracze tchnęli w Age of Reckoning życie". WAR jest najszybciej sprzedającą się grą MMO wszech czasów. Największy konkurent - World of Warcraft ze stajni Blizzarda - na osiągnięcie takiego wyniku potrzebował miesiąca. W sukcesie MMO od EA uczestniczyły także spore, otwarte beta-testy - Stary Kontynent dostał od developera 50 tysięcy kluczy rejestracyjnych.

Za sukcesem Warhammer Online: Age of Reckoning przemawia wiele aspektów - między innymi dojrzały, mroczny świat fantasy, różniący się od cukierkowego uniwersum WoW-a. Ponadto rozbudowany tryb PvP, epickie bitwy oraz innowacyjny tryb RvR (Realm vs Realm). W Polsce cena tego MMORPG jest dość zaporowa - 139 zł za samą grę, a później abonament rzędu 99 zł za 2 miesiące grania - podobnie, jak w World of Warcraft, ale drożej niż w Age of Conan. O tym, czy gracze pozostaną w Uniwersum Wojennego Młota, czy też wrócą do Azeroth/Hyborii zadecyduje jakość produktu EA Mythic. Jednak wszystko jest na jak najlepszej drodze ku zwiększeniu popularności WAR-a.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA