One Direction i Bieber przesuwali premiery płyt dla tego krążka. Album "25" Adele wylądował w Spotify i TIDAL-u!
Płyta "25" to najlepiej sprzedający się krążek muzyczny całego 2015 roku. Artystka Adele powróciła w wielkim stylu, zebrała wysokie oceny krytyków, zdobyła serca fanów, a także przywróciła wiarę w rynek fizycznie sprzedawanych płyt z muzyką.
Album "25" to jeden z tych krążków, których naprawdę brakowało w bibliotece platform oferujących strumieniowaną muzykę. Spotify, TIDAL, WiMP, Google Music, Apple Music - żadna z usług nie posiadała rozchwytywanej płyty, będącej na szczytach list sprzedaży w ponad 30 krajach.
Zdaniem wielu specjalistów od rynku muzycznego, Adele ze swoim "25" przywróciła wiarę w rynek fizycznych nośników z muzyką. Sprzedając ponad 20 milionów płyt, brytyjska wokalistka ustanowiła rekord całego 2015 roku. To z myślą o "25" tacy giganci tego rynku jak Justin Bieber oraz One Direction przesuwali premiery własnych albumów. Adele nie brała jeńców.
Teraz, po ponad 7 miesiącach od rynkowej premiery, "25" od Adele nareszcie trafiło do platform strumieniujących muzykę.
Długo oczekiwany (i wyszukiwany) album przesłuchacie między innymi w Spotify oraz TIDAL-u - chyba najbardziej popularnych platformach muzycznych używanych przez polskich odbiorców.
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych albumów Adele, "25" wskazuje na wiek, w jakim artystka pisała materiał na płytę. Krążek promuje utwór Hello, do którego teledysk wyreżyserował Xavier Dolan, znany i ceniony kanadyjski twórca młodego pokolenia.
P.S. Skyfall i tak nic nie przebije.