Zrobił aplikację dla żeglarzy, stała się gigantycznym hitem. Jak? Przez TikToka
Na TikToku pojawił się chwytający za serce filmik, na którym mężczyzna na targach próbuje zachęcić ludzi do zapoznania się z jego aplikacją. Brak zainteresowania sprawił, że jego córka nagrała TikToka i w sieci zaczęła dziać się magia.
"Argo to bezpłatna, łatwa w obsłudze aplikacja nawigacyjna i społecznościowa, która pomaga znajdować nowe miejsca docelowe i wyznaczać trasy, dzielić się lokalną wiedzą i łączyć się z innymi żeglarzami" – można przeczytać na stronie internetowej. Jak się okazuje, aplikacja, która miała połączyć żeglarzy, połączyła użytkowników TikToka. Nawet tych, którzy łódek nie posiadają.
Aplikacja stała się hitem przez TikToka
Informacja o żeglarskiej aplikacji stała się nie tylko hitem TikToka - zaczęto również komentować ją na Twitterze:
"Pomóżcie wypromować aplikacją żeglarską mojego taty, pracował nad nią bardzo ciężko i po prostu chce, aby ludzie ją wypróbowali" – apeluje twórczyni filmiku. I to wystarczyło, aby podbić serca użytkowników na TikToku.
@argonavigation It’s called Argo, it’s a free navigation app for boaters. Please try it out and let captain Jeff know what you think. He’ll really appreciate it:) #boating #boatlife #foryoupage #navigation #app #developer
♬ See You Again (Piano Arrangement) - Alexandre Pachabezian
Odzew był tak ogromny, że na ten moment filmik ma prawie trzy miliony polubień i został obejrzany przez dwadzieścia milionów osób. Niektóre z nich nawet nie mają łódek, a mimo to zainstalowali aplikację, pojawiły się również propozycje promocji. W efekcie Argo została numerem jeden wśród aplikacji na amerykańskim App Store i Google Play, co zostało wyróżnione na stronie internetowej wraz z podziękowania dla wszystkich, którzy obejrzeli TikToka i wsparli twórcę żeglarskiej aplikacji.
Aplikacja dostępna jest na ten moment na terenie Stanów Zjednoczonych, jednak autorka TikToka zapewniła, że będą pracować nad tym, aby rozszerzyć jej działanie również na Europę.