Telefon, dom, ubezpieczenie – to nie rebus, tylko sposób na dostęp do darmowych audiobooków
Towarzystwo Ubezpieczeniowe LINK4 ruszyło z promocją, łączącą ubezpieczenia nieruchomości z aktywnością, która w domu jest najprzyjemniejsza, czyli słuchaniem książek.
Każdy klient, który wykupi ubezpieczenie na nieruchomość za minimum 150 zł w Towarzystwie Ubezpieczeniowym LINK4, będzie mógł otrzymać kod uprawniający do nielimitowanego dostępu do Klubu Audioteki przez 60 dni. Proste? Proste.
Z promocji może skorzystać każdy. Wystarczy, że kupicie polisę telefonicznie – dzwoniąc pod numer (22) 444-44-44. Po zawarciu umowy na waszą skrzynkę e-mail przyjdzie wiadomość, w której pojawi się specjalny kod, właśnie nim odblokujecie dostęp do Klubu Audioteki.
Promocja potrwa do końca lipca.
Każdy, kto ma własne cztery kąty, na które ciężko pracował, ma na temat ubezpieczeń wyrobione zdanie i wie, jak ważne jest, aby się zabezpieczyć na różne zdarzenia losowe. Z pewnością warto również skorzystać z promocji na książki mówione. Audiobooki to bowiem idealne lekarstwo na brak czasu na zwykłe książki. Dzięki nim będziecie mogli nadrobić tytuły, na które do tej pory po prostu nie wystarczało doby.
Zwłaszcza teraz, gdy co prawda część ograniczeń została zniesiona, ale zalecenia ministerstwa, aby ograniczać kontakty z ludźmi, są w mocy, audiobook wydaje się niezłym sposobem na spędzenie czasu.
Klub Audioteki to blisko 2000 tytułów, a na 8000 z nich dostaniecie stałą zniżkę – każda książka mówiona będzie kosztowała 19,90. Ponadto serwis obiecuje wcześniejszy dostęp do audioseriali, premier i podcastów – część z nich to produkcje oryginalne i nie posłuchacie ich nigdzie indziej.
Czego posłuchać na początek? Fani dobrych kryminałów zapewne ucieszą się z obecności „Pomocnika kata” Marka Krajewskiego czy licznych powieści Remigiusza Mroza. Dla ludzi chcących zrozumieć, jak działa dzisiejszy świat skierowana jest książka „21 lekcji na XXI wiek” i „Sapiens. Od zwierząt do bogów” Harariego. Są tu również prawdziwe klasyki literatury popularnej, jak „Igrzyska śmierci” czy seria „Harry Potter”.
* Materiał powstał przy współpracy z marką Link4.