Deynn promuje swojego energetyka. Nie mogła wybrać gorszego momentu i sposobu na reklamę
Deynn zareklamowała swój nowy produkt chyba w najgorszym możliwym momencie. Podczas gdy dosłownie kilka dni temu Sejm przegłosował nowelizację ustawy o zakazie sprzedaży napojów z kofeiną i tauryną osobom niepełnoletnim, influencerka przedstawiła swoim fanom energetyki, poprawiające pamięć i koncentrację.
Deynn nie daje o sobie zapomnieć i co jakiś czas w internecie pojawiają się wzmianki na jej temat. Influencerka, o której w 2018 roku było głośno za sprawą afery z młodszą siostrą Klaudią, wycofała się z internetowej działalności i życia publicznego. Marita jednak nie zniknęła z sieci na dobre - ostatnio pochwaliła się fanom swoim nowym produktem, jakim są hybrydowe lakiery do paznokci, "Deynn Nails", a kilka dni temu zaprezentowała linię napojów energetycznych, zachwalając ich cudowne właściwości.
Deynn pochwaliła się nowym produktem. Influencerka promuje swoją linię energetyków
Powiedzieć, że influencerka niezbyt wstrzeliła się w promocję swoich napojów energetycznych, to jakby nic nie powiedzieć. Biorąc pod uwagę, że kilka dni temu Sejm uchwalił nowelizację ustawy o zdrowiu publicznym, która zakazuje sprzedaży energetyków osobom do 18 roku życia i wejdzie w życie 1 stycznia 2024 roku, Deynn trochę strzeliła sobie w kolano. Influencerka jak gdyby ignoruje wszelkie badania, które świadczą o szkodliwości nadmiernego spożywania napojów z tauryną i kofeiną, o czym wspominano także podczas uchwalania ustawy:
W trakcie prac nad ustawą podkreślano, że wśród młodzieży spożywającej napoje energetyzujące występują powikłania sercowo-naczyniowe i zaburzenia ze strony układu krążenia
- podaje Medonet.
Deynn na przekór badaniom podkreśla, że jej napój poprawia pamięć i koncentrację, a także wspomaga skupienie:
Żebyście nie myśleli, że jest to kolejny energol, który jest na każdej stacji (...). Jest to napój energetyczny, pobudzający, wspomagający skupienie i pamięć. Są tu same dobroci (...). Naprawdę, jaram się w ch**, ja to będę pić na potęgę
- relacjonowała na Instagramie.
Nie tylko Deynn zareklamowała ostatnio napoje energetyczne.
Okazało się, że kilka dni temu Young Leosia i Bambi we współpracy z Tigerem wypuściły swoją linię energetyków o smaku wiśniowej gumy balonowej, co także wydaje się być nieodpowiednim momentem na taką współpracę. Young Leosia już wcześniej współpracowała z producentem napojów energetycznych, promując energetyki Tigera w teledysku "Rok Tygrysa". Pamiętną wpadkę zaliczyła także Wersow, która 2 lata temu swojej młodej publiczności zareklamowała z kolei Blacka, zachwalając jego pobudzające właściwości, które dbają nie tylko o kondycję, ale i umysł.