REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. Muzyka

Kojarzycie Gorillaz i T-Mobile Electronic Beats? Teraz macie jeszcze więcej powodów

A kto nie kojarzy, chciałoby się powiedzieć! Projekt T-Mobile Electronic Beats łączy siły z angielskim zespołem, przenosząc muzykę na zupełnie nowy poziom. Deutsche Telekom ogłosił właśnie współpracę z Gorillaz.

24.03.2017
9:45
Gorillaz wprowadzi fanów muzyki do rozszerzonej rzeczywistości
REKLAMA
REKLAMA

Współpraca zespołu z Electronic Beats to przede wszystkim wykorzystanie nowych technologii. Projekt Gorillaz, Deutsche Telekom i T-Mobile Electronic Beats ma wykorzystać technologie AR (Augmented Reality) czyli rozszerzonej rzeczywistości. AR opiera się na pogłębieniu wrażeń wzrokowych i słuchowych użytkownika, a wiec muzyka wpisuje się w ten nowy trend idealnie.

- Magia Gorillaz polega na tym, że są oni postaciami jednocześnie prawdziwymi i wirtualnymi, co doskonale rozumie ekipa Electronic Beats, która jest szczególnie otwarta na innowacje — powiedział Niamh Byrne z Eleven Management, dodając – Zdobyli się na niezwykle odważny krok w nieznane, aby wraz z nami urzeczywistnić naszą wizję.

"Life is for sharing" - twierdzi T-Mobile i tę myśl wciela w życie, chcąc umożliwić wszystkim fanom Gorillaz kontakt z ich muzyką w zupełnie nowy i innowacyjny sposób.

Electronic Beats nawiązuje współpracę z Gorillaz class="wp-image-82154"

Deutsche Telekom połączy zaawansowaną sieć 4G z najnowszymi osiągnięciami technologii AR, tworząc kampanię opartą na zupełnie nowym sposobie doświadczania muzyki. Szczegóły tej akcji promującej nowy album Gorillaz, Humanz, poznam już dziś na poświęconej jej konferencji, która odbędzie się w Londynie. Po części informacyjnej w stolicy Anglii odbędzie się pierwszy koncert grupy Gorillaz, podczas którego zespół zaprezentuje nadchodzącą płytę.

Na Spider's Web Rozrywka będziecie mogli już niebawem przeczytać moje wrażenia dotyczące współpracy Electronic Beats z Gorillaz oraz te związane z samym koncertem.

- Współpraca z Deutsche Telekom pozwoliła nam eksperymentować, odkrywać i urzeczywistnić nasze marzenia - powiedział Jamie Hewlett z zespołu Gorillaz.

W ramach promocji nadchodzącego album zespołu, Humanz, który na rynku pojawi się już 28 kwietnia, Deutsche Telekom planuje kampanię demonstrującą, jak kreatywne użycie nowych technologii może zwiększyć doznania muzyczne.

Pierwszą z zaplanowanych inicjatyw będzie udostępnienie aplikacji opartej na wspomnianej technologii AR, która zapewni użytkownikom dostęp do ekskluzywnych materiałów od Gorillaz. Te materiały, czyli między innymi wideo od zespołu oraz zdjęcia z pierwszego koncertu, będzie można obejrzeć na stronie www.electronicbeats.pl. Oprócz tego w kilku miejscach na świecie odbędą się też wyjątkowe koncerty grupy.

REKLAMA

Przypomnijmy, że album Humanz, to powrót Gorillaz po kilku latach. Ostatnią wydaną przez zespół płytą jest krążek The Fall z 2010 roku. Jakiś czas temu w sieci pojawił się pierwszy singiel promujący najnowszy album, Hallelujah Money. Kawałek został nagrany z Benjaminem Clementine’em. A zupełnie niedawno w internecie zaprezentowano drugi utwór grupy wraz z teledyskiem, Saturnz Barz.

Electronic Beats staje się mecenasem miejskiej kultury. Współpraca z Gorillaz to kolejny krok w rozwoju tego projektu. W Polsce T-Mobile Electronic Beats patronuje takim wydarzeniom jak katowicki OFF Festival, Nowe horyzonty czy Audioriver. A w tym roku swoją scenę będzie mieć też na organizowanym w Katowicach Festiwalu Tauron Nowa Muzyka.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA