Wam też nie działa HBO GO? Serwis naprawił awarię, ale część użytkowników nadal ma kłopot
Nowy rok nie rozpoczął się zbyt pomyślnie dla subskrybentów HBO GO: część użytkowników ma problem z zalogowaniem się na konto, a jeśli nawet niektórym z nich już się uda, to nie mają dostępu do pobranych wcześniej tytułów. Władze serwisu potwierdzają, że aplikacja faktycznie przechodzi kłopoty techniczne. Jak długo potrwa awaria?
Dla tych, którzy chcieliby dziś obejrzeć np. „Ralpha Demolkę”, „Grawitację”, czy „Wielkiego Gatsby'ego”, czyli dodane w Sylwestra i Nowy Rok do biblioteki HBO GO nowości, mamy złą wiadomość: aplikacja HBO GO przechodzi problemy techniczne, które sprawiają, że część użytkowników nie może zalogować się do serwisu. W niektórych przypadkach pomaga restart urządzenia obsługującego aplikację (telewizora, komputera, telefonu, etc.), ale niektórzy nie mogą się zalogować na swoje konto mimo restartu. Co więcej — część subskrybentów, nawet jeśli może zalogować się w aplikacji, utraciła dostęp do tytułów uzyskanych z ramach funkcji pobierania:
Status serwisu HBO GO: W tej chwili odnotowujemy problemy techniczne. Część użytkowników może mieć trudności z korzystaniem z naszego serwisu. Bardzo przepraszamy za niedogodności. Nasz dział techniczny pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
— mogliśmy przeczytać w komunikacie HBO Polska opublikowanym w sobotę po godz. 12:00 na Facebooku.
HBO GO: problem został już naprawiony? Internauci nadal skarżą się na awarię
Z kolei po godzinie 19:00 serwis poinformował w mediach społecznościowych o naprawieniu awarii:
Aktualizacja: Problem został zidentyfikowany i rozwiązany. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Jeśli problem nadal występuje, albo jeśli masz jakieś pytania, wyślij do nas email na adres: kontakt@hbogo.pl. Dziękujemy.
Jednak, jak wskazują w komentarzach użytkownicy, u części z nich nadal występują trudności w związku z aplikacją HBO GO:
„Nadal nie można się zalogować :(”
„Problemem jest sam fakt, że aplikacja jest ze średniowiecza, macie najlepsze treści, a najgorszą apkę ze wszystkich”
„Potwierdzam, że problem nadal występuje z zalogowaniem, niezależnie od przeglądarki i urządzenia na którym chcemy skorzystać z HBO GO. Prosimy o podjęcie działań w tym zakresie”
„Drogie HBO, czyż nie jest lekka przesada publikowanie informacji o zidentyfikowaniu źródła problemu oraz jego naprawie? Bez sprawdzenia czy faktycznie tak się stało? Dysponują Państwo środowiskiem testowym? Czy testujecie rozwiązania na środowisku produkcyjnym i użytkownikach końcowych? To oczywiście pytania retoryczne, odpowiedzi są widoczne dla Państwa użytkowników. Pytanie zasadnicze brzmi: kiedy problem zostanie rozwiązany?”
— czytamy w komentarzach pod najnowszym postem HBO GO.
Na razie nie wiadomo, jakie kolejne kroki planuje podjąć serwis w celu wyeliminowania dalej zgłaszanych przez użytkowników problemów.
*Zdjęcie główne: Facebook.com/HBOPolska