Warner Bros. ruszyło z machiną promocyjną obu swoich tegorocznych filmów. Już niedługo do sprzedaży trafi reedycja animacji Wonder Woman z 2009 roku, a Justice League VR pozwoli wejść w świat bohaterów filmu Liga Sprawiedliwości w wirtualnej rzeczywistości.
Wonder Woman to pierwszy film z uniwersum DC Comics, który trafi na ekrany w tym roku. Zanim to się stanie fani kultowej Amazonki będą mogli przypomnieć sobie jeden z wariantów jej historii dzięki ciepło przyjętej animacji z 2009 roku, która doczeka się reedycji.
Wonder Woman: Commemorative Edition nie stanie się filmem tylko dla dorosłych.
Film wydany zostanie pod tytułem Wonder Woman: Commemorative Edition i trafi do sprzedaży cyfrowej 2 maja oraz na płycie Blu-ray 16 maja, by uczcić tegoroczne 75 urodziny tej bohaterki. W ramach bonusowych materiałów do tego wydania zostanie dołączona zajawka animowanej wersji przygód Harley Quinn i Batmana.
Z początku planowano wydać film Wonder Woman: Commemorative Edition w kategorii R. Z pierwotnej wersji wycięto bowiem sceny, które skutkowałyby przeznaczeniem go tylko dla dorosłych odbiorców. Z tego pomysłu jednak zrezygnowano, a reedycja animacji będzie zgodna z oryginałem i ratingiem PG-13.
Oprócz tego zapowiedziano zestaw trzech doświadczeń VR dla fanów uniwersum DC w wirtualnej rzeczywistości.
Drugi film DC zaplanowany na ten rok pojawi się w listopadzie, ale machina promocyjna już ruszyła. Powstaną przynajmniej trzy projekty w wirtualnej rzeczywistości, które przybliżą fanom nadchodzące produkcje.
Pierwszym z nich jest Justice League VR Experience i zostanie udostępniony jeszcze w tym roku. Drugi skupi się na postaci Aquamana, który będzie bohaterem przyszłorocznego filmu. Tematyka trzeciego projektu jest trzymana na razie w tajemnicy.
Justice League VR Experience to nie jest zwykła aplikacja na smartfona, a projekt przygotowany przez IMAX.
Liga Sprawiedliwości w VR promowana będzie przez kina IMAX i przygotowane przez markę obiekty o nazwie IMAX VR. To tam w pierwszej kolejności będzie można zobaczyć efekt pracy animatorów. Dopiero później Justice League VR Experience trafi na inne platformy VR i urządzenia mobilne.
Warner Bros. nie pierwszy raz przygotowuje z myślą o promocji filmu materiały w wirtualnej rzeczywistości. Wcześniej wykorzystano nowy sposób prezentacji treści w reklamach filmu Kong: Skull Island w serwisie YouTube.