Player.pl nie będzie już dostępny za darmo i przechodzi na model SVOD. Do wyboru trzy plany subskrypcyjne
Player.pl jako pierwsza z dużych polskich platform VOD przechodzi w całości na model płatnych subskrypcji. Od 16 lutego serwis nie będzie dłużej dostępny za darmo. Zamiast tego użytkownicy dostaną do wyboru trzy pakiety w różnych cenach z reklamami lub bez reklam. Szczegóły funkcjonowania nowego Playera znajdziecie w naszym tekście.
Dziękujemy, że wpadłeś/-aś do nas poczytać o mediach, filmach i serialach. Pamiętaj, że możesz znaleźć nas, wpisując adres rozrywka.blog.
Należąca do TVN Grupa Discovery platforma streamingowa Player.pl przez znaczną część swojej historii była częściowo dostępna bez dodatkowych opłatach. Tylko część produkcji oferowanych przez polski serwis można było obejrzeć za darmo (po uprzednim wyświetleniu reklamy), ale nie ma wątpliwości, że przynajmniej część użytkowników korzystała z niego właśnie w ten sposób. Od 16 lutego stracili jednak taką możliwość.
A to dlatego, że Player przechodzi całkowicie na model płatnego VOD, co przekazano w oficjalnym komunikacie. Będzie więc serwisem w pełni subskrypcyjnym na wzór takich konkurentów jak Netflix czy HBO GO. Oficjalnymi powodami takiej decyzji jest chęć uproszczenia działania usługi oraz zapewnienia jak najlepszej oferty dla klientów Player.pl. Wydaje się natomiast, że zmiany w branży rozrywkowej wywołane pandemią COVID-19 (mniejsze wpływy z reklam i większe zainteresowanie wśród widzów ofertą SVOD) też miały swój wpływ na nową wersję platformy.
Player cena – ile będą kosztować pakiety oferowane przez TVN Grupa Discovery?
Od dzisiaj z serwisu można korzystać tylko i wyłącznie po wcześniejszym wykupieniu jednego z trzech pakietów. Cena za najtańszy, który zastępuje wcześniejszą darmową ofertę, wynosi 4 zł za pierwsze 30 dni. Następnie koszt użytkowania wzrasta do 8 zł miesięcznie. Opisany powyżej plan pozwoli na swobodne oglądanie nowości filmowych i serialowych, produkcji z kolekcji Player Original oraz kolekcji discovery+. Co ważne, ta wersja Player.pl nadal będzie pokazywać reklamy.
Kształt dwóch droższych pakietów nie ulega szczególnym zmianom w stosunku do tego, co było przed całkowitym przejściem na model SVOD. W cenie 15 zł miesięcznie (pierwsze 30 dni za 7,50 zł) oprócz wspomnianego już dostępu do pokaźnej biblioteki odbiorcy będą też mieli możliwość pobierania i oglądania offline oraz zobaczą wybrane programy w jakości 4K/UHD. Nie będą też musieli oglądać żadnych reklam. Najdroższy plan przygotowany przez Player.pl w 30 zł miesięcznie dodaje do tego jeszcze możliwość korzystania z 27 kanałów telewizyjnych na żywo i online.