Telewizja Polsat powalczy z koronawirusem w ramach akcji „Reklama na Ratunek”. O co dokładnie chodzi?
Pandemia koronawirusa od kilku tygodni jest medialnym tematem numer jeden. Wiele osób ma jednak problem z wyszukaniem wiarygodnych doniesień spośród całego informacyjnego szumu. Właśnie dlatego Telewizja Polsat przeznaczy jeden ze swoich bloków reklamowych na rzecz walki z koronawirusem i wspierania szpitali.
Polska i cały świat mierzą się obecnie z największym kryzysem epidemiologicznym ostatnich kilkudziesięciu lat. W takich sytuacjach najważniejsze jest zachowywanie kwarantanny, dbałość o higienę i wsparcie służby zdrowia działającej aktywnie w imię walki z koronawirusem.
Niestety, wciąż nie brakuje Polaków, którzy nie znają lub nie akceptują nałożonych na nich obowiązków. Dlatego tak istotne jest jak najszersze informowanie społeczeństwa i przekazywanie rzetelnej wiedzy w kontekście wirusa COVID-19. Taki jest właśnie jeden z celów nowej akcji zapoczątkowanej przez Telewizję Polsat, która podjęła decyzję o przekazaniu części swojego czasu antenowego na wyświetlenie poświęconemu pandemii bloku reklamowego.
W ramach projektu „Reklama na Ratunek” zostaną zebrane pieniądze na walkę z koronawirusem dla szpitali i instytucji medycznych.
Przygotowania do akcji już trwają. Polsat od 27 marca wyświetla na swoich antenach, w serwisie IPLA, internecie oraz mediach społecznościowych specjalnie przygotowane spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego zachęcające do oglądania wspomnianego bloku reklamowego. Stoi za tym bardzo konkretny cel. Cały dochód z emisji zostanie bowiem przekazany za pośrednictwem Fundacji Polsat najbardziej potrzebującym szpitalom stojącym na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. Im więcej widzów będzie więc śledzić wydarzenie, tym większe pieniądze zostaną zebrane: