W 2017 roku firma produkcyjna Golden Media Polska, odpowiedzialna m.in. za program "Iron Majdan", zanotowała 0,5 mln straty netto. Informację podał portal Wirtualnemedia.
W 2017 roku Golden Media Polska była skupiona na produkcji takich programów jak "Iron Majdan", "Projekt Lady" dla stacji TVN oraz "Darek Solo" w HGTV. Najbardziej kosztownym spośród nich był jednak "Iron Majdan". Program próbujący spieniężyć popularność celebryckiej pary Małgorzaty Radosława Majdanów, poza gażą dla swoich głównych bohaterów (20 tys. zł za odcinek), był też logistycznym wyzwaniem. Małżonkowie podróżowali w każdym odcinku do innego zakątka świata. Odwiedzili m.in. Islandię, Tajlandię, Stany Zjednoczone. To program o rozmachu jakiego nie było dotąd w polskiej telewizji, dorównujący jedynie "Azja Express".
Szacuje się, że budżet całego sezonu "Iron Majdan" mógł wynosić nawet 10 mln zł.
Siłą rzeczy, żeby takie koszta się zwróciły, program musiał być wielkim sukcesem. A nie był. Średnia oglądalność wyniosła 790 tys. widzów, prawie 100 tys. mniej niż inny wielki trash-show stacji, czyli "Żony Hollywood". Wpływy z reklam wyniosły trochę ponad 10 mln zł. A że istnieje różnica pomiędzy wpływami a przychodami, to niestety trudno mówić tu o sukcesie komercyjnym.
Miejmy nadzieję, że lekkie rozczarowanie, które towarzyszyło programowi "Iron Majdan" w kontekście strat finansowych firmy produkującej, ostudzi trochę zapał polskich włodarzy telewizyjnych w wyrzucaniu tak wielkich pieniędzy na tak nieudane projekty. Nawet popularność Majdanów (na szczęście) nie jest w stanie zagwarantować oglądalności.