Miał swoją fazę buntu i stonowany wrócił na rynek muzycznym w innym wcieleniu. Trent Renzor, były lider Nine Inch Nails, kompozytor ścieżek dźwiękowych do gry Quake i do filmów Social Network i Dziewczyna z tatuażem, po promowaniu się w Internecie, zdecydował na nowo zawitać na fizycznych nośnikach ze swoim najnowszym projektem How To Destroy Angels.
Bo tak naprawdę to od niego rozpoczęła się wydawnicza rewolucja. To on zdecydował się, że nie będzie spełniał abstrakcyjnych wymogów wytwórni, więc założył własną – The Null Corporation. Dzięki niej, w 2008 roku album Nine Inch Nails „The Slip” został udostępniony dla wszystkich całkowicie za darmo. Po niemal dwóch miesiącach prawie półtora miliony użytkowników ściągnęło ten album z oficjalnej strony zespołu. A kilka miesięcy później jeszcze pojawił się darmowy krążek „Ghosts”, który był w pełni ambientowy i stał się wejściówką Renzora na tereny ścieżek dźwiękowych w filmie. Wszak w 2007 roku to Radiohead zapoczątkowało głos sprzeciwu wytwórniom i udostępniło album „In Rainbows” dla użytkowników do ściągnięcia, za jaką cenę chcą, lecz to Trent najbardziej zyskał na promocji, bo otwarło mu to kolejne drzwi do rozwijania kariery.
Nine Inch Nails się rozpadło, i nieprędko wróci, więc Renzor zainwestował w How To Destroy Angels. Ten zespół zajmuje się mrocznym trip-hopem, w którym unoszą się echa wcześniejszej kapeli frontmana. Zresztą, kto kojarzy „Is Your Love Strong Enough?” z „Dziewczyny z tatuażem” Davida Finchera, doskonale wie, jaki klimat anioły kreują. Od czasu „The Slip” Renzor promuje każdy swój nowy projekt wpierw w Internecie, zanim dojdzie do jego sprzedaży hurtowej w sklepach. Pierwsze EP-ka („How To Destroy Angels”) nie pojawiła się jednak w Polsce, a druga („An Omen EP_”) dostępna jest albo w wersji mp3 lub na winylu. 5 marca anioły wydaja pierwszy oficjalny „długogrający” krążek „Welcome Oblivion”, który będzie składał się z kompozycji z „An Omen EP_” oraz siedmiu dodatkowych nagrań. Całość promowana jest singlem „How Long?” w pełni zaśpiewanym przez żonę Trenta.
Znając nowe sposoby artysty, Trent Renzor pewnie na kilka dni przed premierą wypromuje nowy materiał w Internecie. Ale muzyk ponownie zaczął spoglądać nie tylko na cele ekonomiczne swojej pracy, ale również uważnie rozważa opinie słuchaczy. W końcu to oni głośno krzyczeli na forach, że chcą How To Destroy Angels postawić sobie na półce.