REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. Media

Sławomir nie współpracuje już z Shopee. Był ambasadorem marki zaledwie dwa miesiące

Shopee, platforma do zakupów online, zakończyła współpracę z popularnym piosenkarzem Sławomirem, który podjął współpracę z marką w sierpniu bieżącego roku, zostając jej pierwszym ambasadorem w Polsce. 

21.11.2022
14:54
Sławomir nie jest już ambasadorem Shopee
REKLAMA

Piosenkarz rock-polo Sławomir rozpoczął współpracę z azjatycką platformą e-commerce Shopee w sierpniu 2022 roku, zostając pierwszym ambasadorem marki w Polsce. Teraz po dwóch miesiącach okazuje się, że Shopee zakończyło współpracę z piosenkarzem. 

REKLAMA

– Zakończyliśmy naszą współpracę ze Sławomirem w ramach kampanii 9.9 Dzień Super Zakupów oraz 10.10 Tarcza Antyinflacyjna. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni i dziękujemy mu za bycie fantastycznym, zaangażowanym ambasadorem Shopee podczas dwóch kluczowych dla nas kampanii – poinformowało biuro prasowe Shopee, cytowane przez serwis Wirtualnemedia.pl. Na nasze pytania dotyczące zakończenia współpracy, do momentu publikacji biuro prasowe nie odpowiedziało.

Według informacji, które udało się ustalić serwisowi, Shopee aktualnie planuje działania reklamowe w okresie przedświątecznym, ale nie zdecydowała się na razie podjąć współpracy z inną znaną osobą. 

W połowie października serwis Spider’s Web jako pierwszy poinformował o zwolnieniach w polskim oddziale Shopee, w ramach których pracę miało stracić nawet jedna trzecia zespołu. "Zaistniałe zmiany wynikają z bieżącej strategii firmy, której celem jest optymalizacja wydajności operacyjnej na poziomie globalnym. Wszystkie osoby dotknięte zmianami będą objęte wsparciem ze strony firmy" - napisano w przesłanym nam oświadczeniu. O tym, co dokładnie dzieje się w Sea, spółce będącej właścicielem Shopee, i jak wpływa to na sytuację polskiego oddziału firmy, pisał Jakub Wątor w Magazynie Spider's Web+

Sławomir pierwszym ambasadorem Shopee w Polsce

Sławomir zadebiutował w roli ambasadora przy okazji kampanii Shopee pod hasłem "9.9 Dzień Super Zakupów". Kampania wystartowała 22 sierpnia. W telewizjach i kanałach marki w mediach społecznościowych emitowany był spot z podkładem muzycznym znanym z przeboju Sławomira "Miłość w Zakopanem”.

Pierwsza kampania Sławomira dla Shopee

Współpraca Shopee z artystą objęła otwarcie na platformie sprzedażowej oficjalnego sklepu z produktami z autorskiej linii Sławomira. Jego wizerunek był też na oficjalnych kanałach platformy w social mediach, gdzie promował różne oferty i zachęcał do udziału w konkursach.

Podczas kampanii "9.9 Dzień Super Zakupów" Shopee zarejestrowało znacznie większy ruch i sprzedaż w sklepach lokalnych sprzedawców związanych z Shopee. W dniu finału promocji, czyli 9 września odnotowali 4,5-krotny wzrost sprzedaży. Z kolei reklama Shopee z udziałem Sławomira osiągnęła ponad 50 milionów wyświetleń online.

– Sławomir doskonale pasuje do tego, co chcemy reprezentować poprzez nasze comiesięczne kampanie zakupowe – szczególnie te nadchodzące, planowane na koniec roku – mówił podczas spotkania prasowego we wrześniu Michał Dmoch, marketing campaigns lead w Shopee.

Później Sławomir wystąpił w kampanii "10.10. Tarcza Antyinflacyjna", w której wcielił się w  postać superbohatera, którego rolą jest wsparcie klientów w znajdowaniu najkorzystniejszych ofert. W spotach emitowanych w mediach społecznościowych wyjaśniał także, na czym polega ochrona kupujących w postaci Gwarancji Shopee oraz darmowych zwrotów.

Druga kampania Shopee ze Sławomirem

W kampanii “11.11 Mega Wyprzedaż”, emitowanej zarówno w internecie, radiu, jak i telewizji, nie było już Sławomira.

REKLAMA

Shopee weszło do Polski we wrześniu 2021 roku. Był to dla firmy pochodzącej z Singapuru pierwszy europejski rynek. Impetu i tempa nabrało w ostatnią majówkę, gdy zalało polskie media reklamą z charakterystyczną piosenką "Shopee pi pi pi" mocno zapadającą w pamięć.

*Zdjęcie główne: screen: Youtube.com/Shopee Polska

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA