The Emoji Movie to nadchodząca animacja Sony Pictures. Wytwórnia dotychczas nie miała szczęścia w obszarze gier, programów i technologii, dając nam przeciętne Ghostbusters oraz fatalne Pixels.
Okropne Pixels do teraz śni mi się po nocach. Nie miałem względem tego filmu żadnych oczekiwań, a i tak wychodziłem z kina mocno rozczarowany. Być kolejny odważny projekt ze świata technologii, gier i programów - The Emoji Movie - okaże się większym sukcesem.
Jednego producentom The Emoji Movie nie można odmówić - dystansu.
Spot reklamowy, w którym do obejrzenia filmu zachęca nas zrezygnowana, pozbawiona radości życia emotikona „meh” to zaskakująco zabawny pomysł. Spodziewałem się, że ikony służące do prostej komunikacji obrazkowej będę wykonane znacznie gorzej. W bardziej bajkowym stylu, z uśmiechami od ucha do ucha oraz gigantycznymi, błyszczącymi oczami.
Pierwsza reklama The Emoji Movie pozwala również na moment zajrzeć wgłąb smartfonu, w którym znajdują się inne emotikony. Chociaż żyją w małych „celach” klawiatury dotykowej, emoji bez problemu mogą ze sobą rozmawiać. Widzimy to na przykładzie ikonki „poop”, która okazuje się… zadziwiająco szarmancka.
The Emoji Movie zadebiutuje dopiero w sierpniu 2017 roku.