Jeszcze drożej i jeszcze bardziej widowiskowo. Jest już zwiastun trzeciego sezonu The Grand Tour
Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May raczej już nie myślą o czasach, w których prowadzili Top Geara na BBC. Ich niezależne motoryzacyjne show bije rekordy popularności. A to oznacza, że budżet The Grand Tour z sezonu na sezon rośnie.
The Grand Tour to program nie-tak-do-końca motoryzacyjny. Jasne, to samochody są w nim głównymi bohaterami, możemy też na ich temat dowiedzieć się wielu interesujących ciekawostek. Hammond, May i Clarkson celują jednak bardziej w bycie zabawiaczami publiczności. Byli dziennikarze Top Geara są równie istotnymi postaciami, co wspomniane pojazdy. A autorzy programu sami wolą go określać jako show.
Na szczęście ta forma się sprawdza. The Grand Tour zapożyczył od Top Geara eksponowanie niepodrabialnego poczucia humoru prowadzących oraz inwestowanie dużych środków w produkcję programu. W efekcie hit Amazonu w każdym odcinku wypełniony jest doskonałymi zdjęciami pięknych samochodów w cudownej scenerii – nieraz niektóre ujęcia zapierają dech w piersiach.
Zwiastun trzeciego sezonu The Grand Tour sugeruje, że w sprawdzonej formule zmian nie będzie.
Dokładna kwota budżetu na trzeci sezon The Grand Tour nie jest znana. Wiemy jednak, że Amazon z sezonu na sezon zwiększa nakłady na program a także, że pierwszy sezon miał budżet w wysokości 160 mln funtów. To oznacza co najmniej 4,5 mln funtów na odcinek – niektóre wypełnione efektami specjalnymi seriale science-fiction kosztują mniej.
Realizacja epizodów jak zawsze została dokonana za pomocą kamer i mikrofonów z najwyższej półki. To oznacza, że The Grand Tour po raz kolejny sprawdzi maksymalne możliwości naszych telewizorów w kwestii rozdzielczości 4K i HDR. Miejmy tylko nadzieję, że sama treść będzie co najmniej równie przyjemna jak do tej pory.