REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. Seriale

Z Internetu do TV. Ucho Prezesa w telewizji Wirtualnej Polski

Popularna satyra polityczna dotychczas dostępna wyłącznie w sieci, zyska nowe grono odbiorców. Ucho Prezesa ma być dostępne w naziemnej telewizji cyfrowej.

22.12.2017
10:12
Ucho prezesa WP
REKLAMA
REKLAMA

Należąca do Grupy Wirtualna Polska Telewizja WP nabyła prawa do emisji internetowego serialu. Dzięki porozumieniu z serwisem streamingowym Showmax WP będzie jedyną stacją nadającą odcinki produkcji. Ucho Prezesa zagości na antenie już w styczniu 2018 roku.

W Telewizji WP zobaczymy wszystkie rozpowszechnione już odcinki serialu.

W ofercie stacji znajdzie się 16 epizodów pierwszego sezonu i czternaście drugiego. Oznacza to, że w telewizji zobaczymy także odcinki specjalne, dostępne wyłącznie w Showmaksie. Plany ramówki uwzględniają również trzecią serię. Jej premierę zaplanowano na marzec przyszłego roku. Telewizja WP jest dostępna na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej oraz w wielu ofertach dostawców kablówki.

Ucho Prezesa to projekt członków Kabaretu Moralnego Niepokoju – Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka. Początkowo panowie nie planowali nakręcenia całego serialu – produkcja miała być tylko eksperymentem, zbadaniem dopuszczalnego poziomu satyry z realiów politycznych. Obraz spotkał się jednak z niezwykle ciepłym przyjęciem, co zaowocowało powstaniem kolejnych odcinków.

W autorskiej produkcji Górski i Cieślak wcielają się odpowiednio w postaci prezesa Jarosława i jego wiernego towarzysza, Mariusza. Oprócz nich na ekranie oglądaliśmy także gościnne występy Mariana Opanii w roli bohatera wzorowanego na Kornelu Morawieckim, Agnieszki Pilaszewskiej w roli pani premier czy Artura Barcisia, który w jednym z ostatnich odcinków wcielił się w ministra zdrowia.

REKLAMA

Ucho prezesa to jedna z najpopularniejszych polskich produkcji internetowych.

Średnia oglądalność każdego odcinka w serwisie YouTube to ponad 2 mln wyświetleń. Premierowy epizod, zatytułowany Nowy gabinet, do tej pory odnotował niemal 10 mln odsłon. Z kolei sam kanał cieszy się gronem ponad 440 tys. subskrybentów. Dzięki tak dużej popularności prawa do serialu zdecydował się wykupić Showmax, który w przeciwieństwie do serwisu YouTube oferuje także odcinki specjalne. Nowe odsłony dostępne są na platformie w każdy czwartek. Wczoraj do katalogu serwisu trafił przedostatni epizod drugiego sezonu - Jaromir K.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA