"Odkrywaj to, co niezwykłe". Zobacz wyjątkowe i inspirujące filmy zwycięzców Guinness Awards 2015
"Odkrywaj to, co niezwykłe" - brzmiało hasło konkursu organizowanego przez markę Guinness, Guinness Awards, którego zwycięzcy zostali niedawno wyłonieni. Jego celem było krótkie, bo trwające zaledwie 60 sekund (lub mniej), uwiecznienie ważnego momentu i zaprezentowanie go w intrygującej formie.
Liczyły się pomysł, umiejętności wideograficzne, a także pasja, perfekcja i wyobraźnia. Te trzy zjawiska to wartości najbardziej cenione przez markę Guinness, organizatora rzeczonego konkursu. Dobrym przykładem dla biorących udział w swoistym wyzwaniu były reklamy marki Guinness. Ich głównym tematem jest oddanie, poczucie wspólnoty. To krótkie formy wideo, które inspirują. I takie właśnie miały być minutowe materiały nakręcone przez uczestników konkursu.
Spośród wielu zgłoszeń jury wybrało trzy filmy, których twórcy wykazali się największą kreatywnością i najciekawiej pokazali to, co dla nich ważne w życiu. Oto oni:
I miejsce - Grzegorz Jaśniak
To film, który jak twierdzą przedstawiciele marki Guinness, odnosi się do wszystkich wartości, jakie ważne są dla firmy. Na powyższym wideo autor w świetny sposób pokazał różnorodność ludzkich istnień i ich marzeń. Te odnoszą się tak naprawdę do tego samego uczucia - szczęścia, zadowolenia.
2 miejsce - Miron Chomacki
Wideo Mirona Chomackiego pokazuje codzienne chwile, które stają się niezwykłe dzięki marce Guinness. Gotowanie, zabawa z psem, hobby mogą być wyjątkowe - wystarczy tylko odpowiednio na nie spojrzeć.
Nagroda publiczności - Paulina Zmysłowska
Ostatni film został wyróżniony przez publiczność. Wideo odnosi się do emocji związanych z miłością, wspólnym przeżywaniem, odkrywaniem. Temu wszystkiemu towarzyszy marka Guinness.