YouTube ogłosił listę najpopularniejszych zwiastunów 2014 roku. Pierwszego miejsca chyba nikt się nie spodziewał...
Kolejne podsumowanie 2014 roku, tym razem dotyczące YouTube i pierwsze, które tak bardzo mnie zaskoczyło. Pewne było, że na liście najpopularniejszych zwiastunów na YouTube znajdzie się "Pięćdziesiąt twarzy Greya", ale kto by pomyślał, że miałki i koślawy trailer do tego filmu wystąpi na pierwszym miejscu?! Zwiastuny do "Star Wars: The Force Awakens" i "Avengers: Age of Ultron" przegrały batalię z ugrzecznioną adaptacją bestselleru E. L. James.
Zwiastun "Pięćdziesiąt twarzy Greya" ("Fifty Shades of Grey") zgarnął 93 mln odtworzeń, natomiast drugi w kolejności zwiastun "Star Wars: The Force Awakens" 81 mln. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że zwiastun nowych "Gwiezdnych Wojen" został wydany niecały miesiąc temu, zaś "Pięćdziesięciu twarzy Greya" już w 24-go lipca. Prawdopodobnie za miesiąc ranking wyglądałby trochę inaczej. Poza tym, najważniejsze i tak okażą się wyniki box office, a tutaj adaptacja książki o rozpustnym Greyu na pewno przegra ze "Star Wars: The Force Awakens" i pewnie z "Avengers: Age of Ultron". Lista top 10 najpopularniejszych zwiastunów na YouTube (wraz z liczbą odtworzeń) prezentuje się następująco:
1. Pięćdziesiąt twarzy Greya (Fifty Shades of Grey) - 93 mln
2. Star Wars: The Force Awakens - 81 mln
3. The Avengers: Age of Ultron - 78 mln
4. Jurassic World - 64 mln
5. Wojownicze Żółwie Ninja (Teenage Mutant Ninja Turtles) - 58 mln
6. Szybcy i wściekli 7 (Furious 7) - 57, 5 mln
7. The Minions - 54 mln
8. Hobbit: Bitwa Pięciu Armii (The Hobbit: The Battle of the Five Armies) - 45 mln
9. Głupi i głupszy bardziej (Dumb and Dumber To) - 44 mln
10. Interstellar - 39 mln