Zdjęcie dnia: Niecodzienna kampania promująca serial Netfliksa — „Żyjemy w Czarnym Lustrze”
„Żyjemy w Czarnym Lustrze” — tak brzmi hasło reklamujące szósty, niepowstały jeszcze sezon serialu „Black Mirror”. Za niecodzienną kampanią stoją hiszpańscy studenci. Dzięki ich kreatywności, przechodnie mogą przejrzeć się w tytułowym zwierciadle.
Brother Ad School öğrencileri, Netflix için hazırladıkları çalışma ile en son 5. sezonu yayınlanan fenomen dizi Black Mirror'ın yeni sezonunun günümüz dünyasında yaşananlar olduğunu ifade ediyor. pic.twitter.com/ikzARLAE7P
— The Brand Age (@thebrandage) June 2, 2020
Kiedy fikcja wyprzedza rzeczywistość
„6 sezon. Na żywo. Teraz. Wszędzie” — widnieje napis na plakacie. Słowa te korespondują ze stanowiskiem twórcy „Black Mirror”, który swoją decyzję o wstrzymaniu pracy nad szóstym sezonem uzasadniał właśnie tym, że obecnie i tak z powodu pandemii żyjemy w przytłaczającej, dystopijnej rzeczywistości:
Jestem zajęty robieniem różnych rzeczy. Nie wiem, co mogę mówić, a czego nie mogę. Nie sądzę, żeby w tym momencie ktoś był w stanie oglądać serial o rozpadzie społeczeństw. Dlatego nie pracuję nad niczym związanym z takimi tematami. Obecnie chętniej wracam do nabytych dawniej umiejętności tworzenia komiksów, dlatego piszę scenariusze, które mają mnie samego rozśmieszać – podkreślił Brooker.
Akcja spotkała się z dużym entuzjazmem sympatyków serialu. Chcielibyście zobaczyć takie plakaty w Polsce?
*Zdjęcie główne: Twitter.com/thebrandage