REKLAMA
  1. ROZRYWKA.BLOG
  2. Dzieje się

Zrobił okropną kampanię z dziećmi w stylu BDSM. Teraz przeprasza

Hiszpański dom mody Balenciaga niedawno zdecydował się przeprosić za kontrowersyjną reklamę z dziećmi, która w ostatnim czasie obiegła media. Maluchy pozowały z pluszowymi misiami, przywołującymi na myśl sadomasochistyczne akcesoria seksualne. Teraz na Instagramie dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demny Gvasaliego pojawiło się oświadczenie, w którym przeprosił wszystkich za osobliwą kampanię reklamową.

04.12.2022
12:49
Demna Gvasalia
REKLAMA

Kampanie reklamowe wielkich domów mody bywają kontrowersyjne. Twórcy wpadają czasem na naprawdę dziwne pomysły. Tak było w przypadku tej z dziećmi, w której maluchy prezentowały torebki-misie ubrane w gadżety przywołujące na myśl praktykę seksualną BDSM. Pluszowe misie związane były metalowymi łańcuchami oraz ubrane w nabijany ćwiekami skórzany strój do niewoli. Sesja zdjęciowa wywołała oburzenie ludzi, którzy szeroko komentowali ją w mediach społecznościowych.

REKLAMA

Balenciaga przeprosił za kampanię z dziećmi w stylu BDSM. Teraz przeprasza dyrektor kreatywny Gemna Gvasalia.

Przerażające, jak wielu dorosłych musiało być w to zaangażowanych… rodziców, fotografów, dyrektorów kreatywnych, copywriterów, projektantów stron internetowych, pracowników agencji projektowych, producentów, menedżerów, reklamodawców… - pisali zniesmaczeni internauci. Swoje oburzenie wyraziła również celebrytka - Kim Kardashian. Hiszpański dom mody w końcu zdecydował się przerwać kampanię, podkreślając w mediach, że nie była ona wcale zatwierdzona. Teraz na Instagamie dyrektora kreatywnego - Demny Gvasaliego pojawiło się oświadczenie, w którym przeprosił wszystkich za skandaliczną sesję zdjęciową.

Chcę osobiście przeprosić za zły artystyczny wybór koncepcji kampanii z prezentami dla dzieci i biorę na siebie odpowiedzialność. "To było niewłaściwe, aby dzieci promowały przedmioty, które nie miały z nimi nic wspólnego."Chociaż czasami chciałbym sprowokować do myślenia swoją pracą, NIGDY nie miałbym zamiaru robić tego w przypadku tak przerażającego tematu, jak brutalne obchodzenie się z dziećmi, co potępiam - czytamy na Instagramie Demny.

REKLAMA

Szykują się duże zmiany w dziale marketingu Balenciagi

Do przeprosin włączył się też dyrektor generalnt Balenciagi, Cedric Charbit, który raz jeszcze przeprosił za kampanię i zapowiedział zmiany w dziale marketingu Balenciagi. Autorem zdjęć reklamowych skandalicznej kampanii jest fotograf Gabriele Galimberti.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA