Friz pokazał nowy produkt i podpadł internautom. "Kopia za kopią goni kopię"
Friz opublikował w mediach społecznościowych post, gdzie promuje autorski napój. Chodzi o wody witaminowe w wielu smakach. Fani co do nowego projektu Karola Wiśniewskiego są podzieleni. Twierdzą, że Friz zbyt mocno wszedł w inspirację produktem amerykańskiego twórcy internetowego, Logana Paula.
Friz przedstawił fanom nowy produkt. W komentarzach zarzuty o kopiowanie
Najnowszym jest woda witaminowa, która jest autorskim produktem spożywczym sygnowanym nazwiskiem Karola Wiśniewskiego, znanego wszystkim jako Friz. Na Instagramie youtubera pojawiły się dwa zdjęcia promujące jego nowy projekt.
Kochani, przedstawiam Wam efekty ostatnich miesięcy pracy nad czymś zupełnie nowym… noRUSH. Jest to woda witaminowa o prostym składzie, w trzech pysznych smakach, funkcjach, które działają i robią różnice. Jak widzicie, ja dzisiaj mam smaka na mandarynkę, ale oprócz mandarynki mamy jagodę-limonkę oraz arbuz! Dajcie znać, który smak Wy wybraliście!
- tak reklamuje swój napój Friz i zapowiada, że wkrótce woda witaminowa trafi na półki popularnej sieci sklepów spożywczych.
Mimo że Friz ma łeb na karku w kwestii biznesów i ma sporo rozmaitych pomysłów, w komentarzach zarzuca się mu, że skopiował pomysł innego youtubera, amerykańskiego twórcy internetowego Logana Paula i jego napojów Prime.
Pod najnowszym postem Friza zaroiło od krytycznych komentarzy internautów, którzy zarzucają mu kopiowanie i brak kreatywności w kwestii nowych projektów. Zero własnego pomysłu, polotu i finezji. Kopia za kopią goni kopię… ; Szkoda że ludzie z takim potencjałem, zapleczem marketingowym i finansowym nie stawiają na kreatywność tylko na łatwiznę; polski Prime?; Od razu mi się skojarzyło z Prime; Nie ma to jak nawet napój ukraść z Ameryki - grzmią internauci.
Fani Friza narzekają na skład wody witaminowej
Poza wyglądem napoju internauci narzekają również na jego skład, zwłaszcza cukier. W butelce 533 ml znalazło się ponad 15 g cukru. Jeden z fanów porównał wodę Friza i popularną wodę Oshee, gdzie w butelce o podobnej objętości znalazło się 4,6 g cukru, natomiast w produkcie promowanym przez amerykańskiego youtubera, wspomnianego już Logana Paula, zaledwie 2 g cukru na całą butelkę.