Dziś poznaliśmy planowaną nazwę serwisu streamingowego, który połączy usługi HBO Max i Discovery+. Okazało się, że Warner chciałby nazwać ją po prostu... Max.
Dołącz do Disney+ z tego linku i zacznij oglądać głośne filmy i seriale.
W sierpniu tego roku przedstawiciele Warner Bros. Discovery zdradzili nową strategię na rynku VOD i oficjalnie zapowiedzieli, że oferta HBO Max oraz Discovery+ będzie dostępna w ramach jednej usługi. W Polsce pojawi się ona w 2024 roku, natomiast w USA - już na wiosnę 2023. Plotki, że do tego dojdzie, pojawiały się w przestrzeni publicznej, odkąd tylko zapowiedziano fuzję WarnerMedia i Discovery. Doszło do niej 8 miesięcy temu.
Przedstawiciele spółki zapowiadali, że usługa ma zapewnić użytkownikom najwyższą jakość i połączenie najlepszych dotychczasowych technologii HBO Max i Discovery+.
HBO Max i Discovery+: poznaliśmy nazwę nowego serwisu
Według portalu CNBC kierownictwo firmy jest bliskie sfinalizowania szczegółów dotyczących platformy. Zgodnie z najnowszymi informacjami, nazwa nowej usługi ma brzmieć po prostu "Max". Nazwa ma być jeszcze weryfikowana; choć kierownictwo nie podjęło jeszcze ostatecznej decyzji, Max ma być najbardziej prawdopodobnym wyborem.
Źródła twierdzą, że nowa apka będzie przypominać platformę Disney+ - z markami Warner Bros. Discovery pod postacią osobnych kafelków. HBO, Discovery, DC Comics i Warner Bros. mają być jednymi z hubów docelowych w serwisie.
Nie wiemy jeszcze, ile będzie wynosić cena nowego serwisu.
Podczas sprawozdania finansowego ujawniono, że będzie można z niego korzystać nie tylko po wykupieniu subskrypcji. Pojawi się nie tylko tańszy abonament z reklamami (na HBO Max w Stanach Zjednoczonych wprowadzono takie rozwiązanie już jakiś czas temu), ale również darmowa oferta z jeszcze większą liczbą reklam. Dzięki temu liczba użytkowników wszystkich usług VOD należących do spółki na całym świecie do 2025 roku ma wzrosnąć aż do 140 mln (obecnie wynosi 92,1 mln).