REKLAMA

Czy lody Julii Żugaj powtórzą sukces lodów Ekipy? Ich liczba będzie ograniczona

Julia Żugaj ogłosiła, że w sieci sklepów Carrefour pojawi się jej nowy produkt i nie będą to ani kosmetyki, ani ubrania - influencerka we współpracy z marką Wedel stworzyła limitowaną edycję lodów. Czy powtórzy sukces lodów Ekipy?

Czy lody Julii Żugaj powtórzą sukces lodów Ekipy? Ich liczba będzie ograniczonaŚ
REKLAMA

Wśród Żugajek, fanek Julii Żugaj i jej twórczości, z pewnością zapanowało poruszenie, a sieć sklepów Carrefour w całej Polsce prawdopodobnie szykuje się już na oblężenie. Chodzi oczywiście o nowy produkt, który była członkini Teamu X już jakiś czas temu zapowiedziała w swoich social mediach i okazało się, że będą to lody o smaku kwiatu pomarańczy powstałe we współpracy z marką Wedel:

REKLAMA

Bardzo się cieszę, że tak znana marka jak Carrefour Polska pomogła mi zrealizować projekt, o którym myślałam już od dłuższego czasu. Zarówno lody, jak i solowy produkt w sieci handlowej, były moim marzeniem. Nasza współpraca nie tylko pozwoliła mi się je spełnić, ale także, dzięki zaufaniu, mogłam zrobić to po swojemu. Moi odbiorcy wiedzą, jak dużą uwagę przywiązuję do szczegółów, dlatego zarówno projekt opakowań, jak i kolor, w jakim jest klimat kampanii, nie są przypadkowe

- mówi Julia Żugaj.

Produkt, dostępny w 3 różnych opakowaniach, pojawi się w sklepowych lodówkach już jutro i będzie dostępny wyłącznie w sklepach Carrefour. Biorąc pod uwagę fakt, jaki ogromny fan base zdążyła już zbudować sobie Julia Żugaj, bardzo prawdopodobne jest, że influencerka, choć nie na tak ogromną skalę, może w jakimś stopniu powtórzyć sukces lodów Ekipy.

W sklepach pojawią się lody Julii Żugaj we współpracy z Wedlem

Czy lody Julii Żugaj powtórzą sukces lodów Ekipy?

Julia Żugaj to jedna z influencerek, która swoją popularność zawdzięcza udziałowi w jednej z edycji projektów Team X i na dobrą sprawę stwarza ona wokół siebie najbardziej pozytywną aurę. Dziewczyna unika dram i konfliktów, w przeciwieństwie do jej koleżanek z Teamu X - Moniki Kociołek czy Patrycji Mołczanow. Treści Julii na YouTube, które zawierają głównie content rozrywkowy i family friendly, osiągają średnio 150-200 tys. wyświetleń, a jej najpopularniejsze produkcje dobijają prawie miliona wyświetleń.

REKLAMA

Julia zbudowała sobie ogromny fan base, a jej fanki chętnie uczęszczają na jej obozy letnie, podczas których mogą spotkać się ze swoją idolką. W filmie "Podszywam się pod Żugajkę", który na ten moment na już prawie 500 tys. wyświetleń, Julia pokazała, jak bardzo Żugajki są zaangażowane w jej działalność i jak mocno jej kibicują. Zaufanie młodych odbiorczyń do influencerki może przełożyć się także na sukces, jeśli chodzi o sprzedaż lodów, szczególnie, że produkt reklamowany jest jako limitowany, a opakowania określane jako kolekcjonerskie. Czy oznacza to, że niebawem na portalu OLX pojawią się kolejne ogłoszenia o sprzedaży papierków od lodów, tylko tym razem nie Ekipy, a Julii Żugaj?

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA