Kuba Wojewódzki doradza, jak robić hajs na Instagramie. Krytykuje przy tym swoich kolegów ze stacji TVN, m.in. Filipa Chajzera
„Przejrzyj sobie konta np. Michała Piróga, Tomasza Kammela i Filipa Chajzera — i pod żadnym pozorem nie rób tego co oni” — napisał na Instagramie Kuba Wojewódzki, który twierdzi, że wie jak „robić hajs” w social mediach. Co na to koledzy z TVN?
Kuba Wojewódzki, samozwańczy król TVN, a zarazem jedna z najwyrazistszych postaci polskiego showbiznesu, podzielił się z fanami nietypowymi przemyśleniami. Dziennikarz opublikował wpis, w który doradza, w jaki sposób zarobić „10 średnich krajowych za jeden wpis na Instagramie”. Okazuje się, że wcale nie chodzi o intratne współprace i lokowanie luksusowych produktów, jak zwykli robić popularni influencerzy. Zamiast tego, jedną z zasad Wojewódzkiego jest... „luksus bycia nielubianym”:
„Jak zarobić 10 średnich krajowych za 1 wpis na Instagramie
1. Załóż konto
2. Nie przerabiaj zdjęć, zostaw to tym co nie przerobili swoich problemów.
3. Pisz co myślisz a nie to co myślą inni.
4. Nie używaj zwrotów typu ~ Piątek, piąteczek, piątunio tudzież Wakajki.
5. Przejrzyj sobie konta np.
@michalpirog
@tomaszkammel
@filip_chajzer
6. I pod żadnym pozorem nie rób tego co oni.
7. Pozwól sobie na luksus bycia nielubianym.
8. O takich więcej piszą.
9. Taki mamy klimat.
10. Wystawiaj fakturę.”
— czytamy na Instagramie showmana.
Wojewódzki: geniusz social mediów czy „janusz biznesu”?
Kuba Wojewódzki słynie z tego, że lubi chwalić się swoim okazałym majątkiem. Oprócz zarobków płynących z TVN, na konto dziennikarza trafiają m.in. wpływy z udziału w reklamach (sieć Play, oranżada Hellena) i pozatelewizyjnej działalności dziennikarskiej (Wojewódzki odpowiada m.in. za satyryczną kolumnę „Mea pulpa” w tygodniku „Polityka”). Okazuje się, że również z aktywności w social mediach potrafi zrobić żyłę złota — wystarczy spojrzeć na hasztagi towarzyszące przywołanemu wyżej, żartobliwemu wpisowi — a przekonamy się, że również ten z pozoru niewinny post jest sponsorowany przez znaną polską markę jubilerską. Tak więc — żarty żartami, ale hajs się musi zgadzać. Prawda, Kuba?
Piróg odpowiada: „stare ratlerki dalej szczekają”
Z ciekawości sprawdziliśmy, co na tę zaczepkę koledzy z branży, których Wojewódzki przywołał w swoim wpisie jako antyprzykłady instagramowych karier — w końcu aż dwóch z nich to znajomi z tej samej stacji. U Filipa Chajzera i Tomasza Kammela nie znaleźliśmy reakcji na wpis dziennikarza. Za to u Michała Piróga, naszą uwagę przykuło pewne post scriptum:
„P.s ptaszyny donoszą, że stare ratlerki dalej szczekają... cisza nad grobem umarłej, minionej świetności”
— czytamy na Instagramie prezentera znanego m.in. z programu „Top Model”.
Nie trzeba być geniuszem (jak Kuba), żeby odczytać to jako przytyk w stronę Wojewódzkiego. Ale cóż, jak się ma luksus „bycia nielubianym”, to i takie wpisy pewnie nie robią na autorze większego wrażenia.
Nie przegap nowych tekstów. Obserwuj serwis Rozrywka.Blog w Google News.