REKLAMA
  1. Rozrywka
  2. Muzyka /
  3. YouTube

Michael Jackson w reklamie Jeepa

Michael Jackson zza grobu poczyna sobie coraz śmielej. Zmarły w 2009 roku artysta, przywrócony do życia dzięki nowoczesnej technologii (i uporowi dobrze ubranych garniturów z przemysłu muzycznego), stał się częścią nowej kampanii reklamowej, promującej… Jeepa

09.05.2014
10:56
Michael Jackson w reklamie Jeepa
REKLAMA

Elementem spotów reklamowych Jeepa jest nowy utwór Jacksona, "Love Never Felt So Good" - trafił on do dwóch, 30-sekundowych reklam. Numer pochodzi z nowego albumu Michaela, zatytułowanego "Xscape", którego premiera będzie miała miejsce w niektórych krajach już jutro. Kawałek został oryginalnie napisany przez samego Michaela w 1983 roku, we współpracy ze znanym, amerykańskim piosenkarzem, Paulem Anką. Wokalista ten zagrał również partię pianina w utworze.

REKLAMA

Pomysł na kampanię reklamową narodził się pod koniec marca bieżącego roku, gdy producent wykonawczy albumu, i jednocześnie jeden z członków zarządu Epic Records, którego nakładem ukazuje się płyta "Xscape", Antonio "LA" Reid, zaprezentował album jednemu z wysoko postawionych dyrektorów Chryslera, Olivierowi Francisowi. "Puściłem mu praktycznie każdą z piosenek, która ostatecznie trafiła na album" - mówi LA Reid, dodając: "Gdy poleciało 'Love Never Felt So Good', Olivier krzyknął 'Bingo! To kawałek, którego potrzebowałem do reklamy!'". Sam Olivier dodaje zaś, że gdy usłyszał numer, to aż podskoczył ze skórzanej sofy w swoim biurze, i zaczął tańczyć (musiał to być zaprawdę dość komiczny widok). Członek zarządu Chryslera, producentów Jeepa, ma też nadzieję, że w podobny sposób zareagują wszyscy, którzy zobaczą reklamę pojazdu.

Choć od śmierci Jacksona minęło już niemal 5 lat, marka, jaką jest jego dorobek - a także nazwisko - zdaje się nie zwalniać tempa. Od 25. lipca 2009 roku, kiedy Jackson zszedł z tego świata, udało mu się - czy raczej jego spadkobiercom - sprzedać niemal 13 milionów płyt w samych tylko Stanach Zjednoczonych. Trasa koncertowa "This Is It", której oprawę stanowią jego utwory, przyniosła 261 milionów dolarów zysku; kolejna zaś, zatytułowana "Michael Jackson: The Immortal World Tour", która to powstała we współpracy z Cirque du Soleil, w 2013 roku stała się dziewiątą najlepiej sprzedającą się trasą koncertową w historii, przynosząc zyski w wysokości 325 milionów dolarów, i osiągając frekwencję niemal 3 milionów koncertowiczów.

REKLAMA

Kampania Chryslera to jednak jeszcze nie koniec. Muzyka z albumu "Xscape", według słów Antonio "LA" Reida, trafi również do reklam Xperii, smartfonów i tabletów produkowanych przez Sony - incydentalnie, właściciela labelu Epic, który wydaje album. Pepsi, któro przez wiele lat blisko współpracowało z Jacksonem, na chwilę obecną nie planuje wykorzystywania muzyki z najnowszej płyty Michaela Jacksona. Na nowym klipie, kręconym właśnie do "Love Never Felt So Good" w wersji z Justinem Timberlake'iem, pojawi się za to pewien product placement. Będzie nim… Jeep Altitude.

(To tak, jakby ktoś miał jeszcze jakiekolwiek wątpliwości odnośnie tego, czy nowa płyta Michaela Jacksona jest wydawana po cokolwiek innego, niż zarabianie pieniędzy - i rozmienianie twórczości niegdysiejszego Króla Popu na drobne).

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA