Nowość dla użytkowników Samsunga – dostaną ekskluzywne materiały „zza kulis” produkcji Netfliksa
Samsung ogłosił kontynuację strategicznej współpracy z platformą Netflix, na mocy której użytkownicy produktów tej marki otrzymają ekskluzywny dostęp do specjalnych materiałów zza kulis największych produkcji giganta VOD.
Informacja ta padła podczas wczorajszej konferencji Samsung Unpacked – zaprezentowano na niej nowe telefony z linii Galaxy S20 oraz inne produkty Samsunga. Jeden z największych producentów telefonów komórkowych oraz sprzętu AGD pochwalił się także kontynuacją strategicznego partnerstwa firmy z platformą streamingową Netflix.
Pierwsze informacje o rozpoczęciu współpracy pojawiły się już w październiku zeszłego roku, podczas premiery filmu „El Camino – film Breaking Bad”, gdy firma zorganizowała specjalny pokaz w Nowym Jorku. Już wtedy zapowiedziano, że to dopiero początek wspólnej drogi obu firm.
Teraz dowiadujemy się, jak będzie wyglądać dalsza współpraca. Ogłoszono właśnie, że użytkownicy smartfonów i innych urządzeń południowokoreańskiej firmy otrzymają nowy kanał, umożliwiający dostęp do specjalnie przygotowanych materiałów zza kulis powstawania konkretnych produkcji największej platformy VOD.
Nowy dodatek ma pojawić się w pasku wyszukiwania oraz usłudze Samsung Daily, która ma zastąpić dotychczasowy ekran Bixby Home.
Podczas ogłaszania nowego dodatku na konferencji zaprezentowano materiał związany z serialem „Narcos: Meksyk”, którego nowy sezon debiutuje na platformie jutro, 13 lutego.
Wiadomo już, że specjalne materiały powstaną także na planach produkcji: „Szkoła dla elity”, „Sintonia” czy programów specjalnych z serii „Netflix is a Joke”, a w przyszłości także wielu, wielu innych.
Aby osiągnąć swój cel, włodarze Netfliksa wyposażą twórców swoich produkcji w telefony Samsunga.
Dostaną oni telefony Galaxy S20, aby móc nagrywać te materiały samodzielnie. Dzięki temu otrzymają wolność, by dalej opowiadać swoje historie na własne, innowacyjne sposoby – zdradziła podczas konferencji Jackie Lee-Joe, szefowa działu marketingu Netfliksa.
Lee-Joe wspomiała też, że materiały rzucą nowe światło na pracę zróżnicowanego zbioru światowych twórców, współpracujących z Netfliksem.
W tym momencie nie jest pewne, czy bonusowe materiały będą dostępne dla użytkowników urządzeń mobilnych innych firm. Wszystko wskazuje na to, że oferta będzie ekskluzywnym bonusem dla posiadaczy urządzeń Samsung.