REKLAMA

Nowość dla użytkowników Samsunga – dostaną ekskluzywne materiały „zza kulis” produkcji Netfliksa

Samsung ogłosił kontynuację strategicznej współpracy z platformą Netflix, na mocy której użytkownicy produktów tej marki otrzymają ekskluzywny dostęp do specjalnych materiałów zza kulis największych produkcji giganta VOD.

netflix samsung
REKLAMA
REKLAMA

Informacja ta padła podczas wczorajszej konferencji Samsung Unpacked – zaprezentowano na niej nowe telefony z linii Galaxy S20 oraz inne produkty Samsunga. Jeden z największych producentów telefonów komórkowych oraz sprzętu AGD pochwalił się także kontynuacją strategicznego partnerstwa firmy z platformą streamingową Netflix.

Pierwsze informacje o rozpoczęciu współpracy pojawiły się już w październiku zeszłego roku, podczas premiery filmu „El Camino – film Breaking Bad”, gdy firma zorganizowała specjalny pokaz w Nowym Jorku. Już wtedy zapowiedziano, że to dopiero początek wspólnej drogi obu firm.

Netflix - współpraca z Samsungiem

Teraz dowiadujemy się, jak będzie wyglądać dalsza współpraca. Ogłoszono właśnie, że użytkownicy smartfonów i innych urządzeń południowokoreańskiej firmy otrzymają nowy kanał, umożliwiający dostęp do specjalnie przygotowanych materiałów zza kulis powstawania konkretnych produkcji największej platformy VOD.

Nowy dodatek ma pojawić się w pasku wyszukiwania oraz usłudze Samsung Daily, która ma zastąpić dotychczasowy ekran Bixby Home.

Podczas ogłaszania nowego dodatku na konferencji zaprezentowano materiał związany z serialem „Narcos: Meksyk”, którego nowy sezon debiutuje na platformie jutro, 13 lutego.

Wiadomo już, że specjalne materiały powstaną także na planach produkcji: „Szkoła dla elity”, „Sintonia” czy programów specjalnych z serii „Netflix is a Joke”, a w przyszłości także wielu, wielu innych.

Samsung i Netflix

Aby osiągnąć swój cel, włodarze Netfliksa wyposażą twórców swoich produkcji w telefony Samsunga.

Dostaną oni telefony Galaxy S20, aby móc nagrywać te materiały samodzielnie. Dzięki temu otrzymają wolność, by dalej opowiadać swoje historie na własne, innowacyjne sposoby – zdradziła podczas konferencji Jackie Lee-Joe, szefowa działu marketingu Netfliksa.

REKLAMA

Lee-Joe wspomiała też, że materiały rzucą nowe światło na pracę zróżnicowanego zbioru światowych twórców, współpracujących z Netfliksem.

W tym momencie nie jest pewne, czy bonusowe materiały będą dostępne dla użytkowników urządzeń mobilnych innych firm. Wszystko wskazuje na to, że oferta będzie ekskluzywnym bonusem dla posiadaczy urządzeń Samsung.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA