Sanah wydała nowy kawałek w dwóch różnych wersjach! Tymczasem LETNI parodiują jej numer z Soblem
Fani Sanah w końcu doczekali się jej nowego numeru. Kawałek "Kolońska i szlugi" wjechał do sieci w dwóch różnych wersjach, a na YouTube króluje parodia "Cześć, jak się masz?".
Co nowego w polskiej muzyce? Sanah, jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek (a przy okazji: skrzypaczka, songwriterka i kompozytorka) wypuściła wyczekiwany nowy numer pt. "Kolońska i szlugi". Utwór promuje nadchodzący album i trasę koncertową. Dużą niespodzianką okazało się wydanie piosenki w dwóch różnych wersjach - podstawowej i tzw. "do snu", które dość znacząco różnią się od siebie.
Pierwsza z aranżacji to energetyczna kompozycja osadzona na specyficznym, nieco niepokojącym bicie, tymczasem druga to zdecydowanie bardziej subtelna i uderzająca w melancholijne tony kompozycja z pianinem w tle. To całkiem fajny zabieg, który zmienia odbiór utworu. Obie wersje dostępne są w streamingu i na YouTube. Podstawową wersję promuje ośmiominutowy teledysk - wokalistka wyreżyserowała go wraz z Michałem Pańszczykiem. Obejrzycie go poniżej.
Sanah - Kolońska i szlugi
Sanah zapowiadała premierę utworu od wielu miesięcy (jego fragment zagrała podczas jednego z koncertów - szybko stał się viralowym hitem w sieci). Cała trasa koncertowa artystki nazywać się będzie również "Kolońska i szlugi tour" - od października (a dokładniej: od dzisiaj) do grudnia wokalistka będzie grała koncerty w największych lokacjach w Polsce (Torwar, Tauron Arena, Atlas Arena). To jej pierwsza arenowa trasa.
Płyta "Irenka (Final Edition)" to specjalna edycja drugiego albumu studyjnego Sanah. Znajdziemy na nim inne dodatkowe i niepublikowane wcześniej nagrania. Premiera już 5 listopada.
Tymczasem kanał LETNI (duet znany niegdyś jako Letni Chamski Podryw) opublikował w sieci parodię kawałka Sanah, który wykonała wspólnie z Soblem - "Cześć, jak się masz?". "6zł. za litr" (tak brzmi tytuł przeróbki) uplasował się już na piątym miejscu na karcie "Na czasie" w kategorii "Muzyka" i na drugim miejscu w kategorii "Teraz" - opublikowany niecałą dobę temu, został już wyświetlony blisko 600 tys. razy. Tytuł nawiązuje, rzecz jasna, do podwyżek cen paliwa.