Po przejęciu przez TVN serwisu VOD.pl działa on na nowych zasadach. Od dzisiaj nie trzeba będzie płacić za oglądanie filmów i seriali - aby dotrzeć do ulubionych treści, wystarczy obejrzeć reklamę.
Dobre wiadomości, jeśli chodzi o nowe serwisy VOD wydają się nie kończyć. Nie dość, że w Polsce wystartowała już nowa platforma SkyShowtime, to w dodatku pojawiła się informacja o korzystnych dla użytkowników zmianach. Od dzisiaj serwis VOD.pl rezygnuje z płacenia comiesięcznej subskrypcji na rzecz reklam. Decyzja zapadła po przejęciu platformy przez TVN Warner Bros. Discovery. Wcześniej właścicielem VOD.pl był Ringier Axel Springer.
VOD.pl rezygnuje z płatnych subskrypcji
Nowy model VOD.pl to tak zwany model AVOD, który polega na tym, że aby uzyskać dostęp do treści, które proponuje serwis, wystarczy obejrzeć reklamy.
Oglądanie reklam w zamian za uiszczanie comiesięcznych opłat członkowskich ma być alternatywą dla wszystkich płatnych serwisów, w tym m.in. Playera - podaje portal Wirtualnemedia.pl. I rzeczywiście - jeszcze kiedyś Player funkcjonował na podobnych zasadach. Użytkownik miał wybór: mógł albo zasubskrybować, albo obejrzeć treści z reklamami. Od jakiegoś czasu uległo to zmianie i teraz, aby obejrzeć wszystkie produkcje, nawet z reklamami, musi uiścić opłatę. Obecnie jest to 10 zł za miesiąc z reklamami, natomiast bez reklam - 20 zł.
Co można obejrzeć na VOD.pl?
W serwisie dostępne są głównie polskie i też starsze produkcje, które do tej pory były dostępne na Playerze - seriale "Diagnoza", "Prawo Agaty" czy "Papiery na szczęście", a także trzy części kultowej, polskiej komedii romantycznej - "Listy do M.", idealnej na Walentynki. Oprócz tego obejrzeć można całą gamę popularnych telewizyjnych programów - "Hotel Paradise", "Królowe życia" czy "MasterChef".