Twórcy nowego Blair Witch zapraszają na interaktywny spacer po lesie, w technologii wideo 360 stopni
Producenci nowego filmu, będącego bezpośrednią kontynuacją kultowego budżetowego horroru Blair Witch Project, uprawiają marketing w najlepszy możliwy sposób - zabierają was do nawiedzonego lasu.
Las to główne miejsce wydarzeń w Blair Witch Project z 1999 roku. Do tego samego miejsca powrócą bohaterowie najnowszego Blair Witch, szukając wskazówek na temat zaginionej ekipy, która pozostawiła po sobie jedynie przerażające nagrania.
Blair Witch zadebiutuje już w tym roku. Aby umilić oczekiwanie, twórcy filmu zabierają was do interaktywnego, nawiedzonego lasu.
Dzięki technologii 360-stopniowego wideo od Google, oglądając materiał reklamowy na smartfonie lub tablecie, możemy swobodnie obracać urządzeniem. Tak, jak gdybyśmy obracali głowę, widząc kolejne elementy planu.
Zazwyczaj są to wysokie drzewa, ale w miarę zagłębiania się dalej i dalej w mroczny las, będziecie świadkami coraz dziwniejszych widoków. Usłyszycie przy okazji fragmenty udźwiękowienia z oryginalnego filmu Blair Witch Project, a także lokalizacje charakterystyczne dla filmu z 1999 roku.
Od siebie polecam włożyć smartfona w zestaw Cardboard albo inne google VR, a następnie skorzystać ze słuchawek. Wtedy doświadczenie z „wycieczki” jest nieporównywalnie mocniejsze. Oczywiście po mrocznym lesie można przejść się również za pomocą przeglądarki w komputerze lub laptopie, ale efekt jest zdecydowanie gorszy.
Warto dodać, że technologia wideo w 360 stopniach jest niedostępna na iPadach oraz iPhone’ach.