REKLAMA

Raper Lil Wayne w polskiej reklamie. To część promocyjnej akcji serwisu Tidal specjalnie dla klientów Plusha

W ostatnich dniach możliwość spędzania wolnego czasu poza granicami własnych czterech ścian została znacząco ograniczona. Nie brakuje jednak rozrywek, których możemy się podejmować bez opuszczania domu. Jedną z opcji jest streaming muzyki, a ten został właśnie znacznie ułatwiony przez serwis Tidal dla klientów sieci Plush.

lil wayne plush
REKLAMA

Pandemia koronawirusa stale poszerza się na kolejne obszary. Obecnie w Polsce jest już 246 przypadków zakażenia, a kolejnych należy się spodziewać w następnych dniach. Większość osób decyduje się więc na pozostanie w domach dla własnego bezpieczeństwa. W takich chwilach przydają się zaś wszystkie domowe możliwości na spędzanie wolnego czasu. Wiele osób w pierwszej kolejności zwróciło się w stronę VOD oraz gier wideo (więcej o Netflix Party, Steam Remote Play i innych metodach na wspólną zabawę z przyjaciółmi w trakcie kwarantanny przeczytacie TUTAJ).

REKLAMA

Obok już istniejących rozwiązań i funkcji pojawiło się też kilka wartych uwagi nowości. Metropolitan Opera pokazuje swoje największe hity, a funkcja Empik Premium będzie w ciągu najbliższych dwóch miesięcy dostępna bez dodatkowych opłat. Interesującą ofertę dla klientów sieci Plush przygotował także serwis Tidal.

Dzięki Plush będzie można korzystać z biblioteki platformy Tidal przez 90 dni za darmo. Akcję w spocie reklamowym promuje raper Lil Wayne.

REKLAMA

Wspomniany artysta to jeden z najpopularniejszych amerykańskich artystów, pięciokrotny zdobywca nagród Grammy, a także (jak właśnie się okazuje) brat maskotki sieci komórkowej. Nowa kampania Plusha reklamuje możliwość korzystania przez 90 dni bez dodatkowych opłat z jednego z najważniejszych serwisów streamingu muzyki. Po upłynięciu tego okresu umowa zostanie przedłużona o kolejne 30 dni korzystania, za które klienci Plusha będą musieli zapłacić 19,99 zł. Dwa dni przed końcem darmowego dostępu do Tidala otrzymają jednak SMS-a przypominającego o zmianie.

Ale to jeszcze nie koniec dobrych wieści dla użytkowników usługi sieci komórkowej Plus. W ramach akcji #zostańwdomu miłośnicy muzyki nie będą zużywali swoich pakietów danych w trakcie korzystania z zasobów Tidala. Ten bonus będzie obowiązywać od 20 marca i potrwa 30 dni. W razie pogorszenia się kryzysu epidemiologicznego firma rozważa jego przedłużenie.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-07-10T20:21:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T15:13:20+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T14:10:11+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T11:05:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T10:16:11+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T09:14:55+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T09:02:11+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T20:21:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T18:12:38+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T15:44:44+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T15:02:45+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T14:18:05+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T14:10:16+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T13:07:04+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T12:50:45+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T12:03:41+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T11:29:09+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T10:25:20+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T09:01:13+02:00
Aktualizacja: 2025-07-09T08:05:03+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T16:33:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T14:57:54+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T14:03:36+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T13:16:48+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T11:59:44+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T11:23:51+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T11:07:47+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA