REKLAMA

Plush królem TikToka. Użytkownicy znów pokochali tę markę

TikTok ma nową gwiazdę, która swoją strategią pokazała, że w 8 miesięcy da się podbić serca użytkowników. Tytuł lidera wśród telekomów na platformie wędruje do Plusha, któremu w niecały rok udało się wyprzedzić konkurencję i zyskać miano najbardziej lubianej polskiej marki telekomunikacyjnej na TikToku.

Plush królem TikToka. Użytkownicy znów pokochali tę markę
REKLAMA

Plusha chyba nikomu nie trzeba przedstawiać - ten wygadany miś zyskał popularność za sprawą głośnych akcji i współprac z wyjątkowymi osobami. Pamiętacie zdjęcie stopy Łatwoganga, która pojawiła się na gigantycznym billboardzie? Plush postanowił zrobił z influencerem deala i umieścił jego stopę na swoich limitowanych starterach. A Doda, która wystąpiła w reklamie Plusha i nic nie powiedziała? Reaktywacja kultowego Kopytka? Zoja Skubis, która wspięła się na Mount Everest w Plushowym kombinezonie? To wszystko sprawka Plusha.

Największym echem odbiła się jednak kampania Plusha z Hanią Turnau. Rok po głośnej sytuacji na Krupówkach, kiedy chytry miś z Zakopanego zażądał opłaty za zdjęcie, Plush z przepaską "Łatwoferta Plusha" wcisnął się przed kamerę i zacytował chytrusa: "Halo, ale tu nie ma tak! Chcecie, zapłaćcie 20 zł i miejcie do 300 GB internetu i nie ma sprawy". To było złoto, a reklamą zachwyciło się oczywiście pół internetu.

REKLAMA

Plush najchętniej lajkowanym kontem na TikToku wśród polskich telekomów

Dzięki tym pomysłowym akcjom Plush w ekspersowym tempie zyskał miano najchętniej lajkowanego konta na TikToku wśród polskich telekomów - wystarczyło mu 8 miesięcy, by zdobył ponad 1,2 mln serduszek od użytkowników platformy. Strategia komunikacji, która miała przyciągnąć młodych odbiorców, najwyraźniej się opłaciła - dzięki ożywieniu marki w tak odważny i przemyślany sposób, zanotowano bowiem 55 proc. wzrost sprzedaży.

Długo zastanawialiśmy się co zrobić z Plushem, który lata swojej świetności miał już dawno za sobą
i w żadnym punkcie swojego marketing-mixu nie pasował do oczekiwań, które wobec swoich
ulubionych marek ma obecne młode pokolenie. Dzięki odważnym decyzjom błyskawicznie
zbudowaliśmy ogromne zaangażowanie. Jednocześnie udaje nam się sprytnie przemycać komunikaty
ofertowe

- wyjaśnił Paweł Lewandowski, Head of Plush. 

Filip Połoska, Head of Communication and Content Plush, dodał:

Nikt nie lubi oglądać reklam. Aby naprawdę angażować odbiorców trzeba tworzyć treści, które
naturalnie wpisują się w ich feed. Plush w bardzo krótkim czasie stał się naturalną częścią TikToka –
i co najważniejsze, przełożyło się to na wzrost sprzedaży i lepsze postrzeganie marki.

W związku z tym, że działania Plusha były regularnie zauważane przez media, zostały wyróżnione na stronie TikToka jako jeden z najlepszych przykładów biznesowego wykorzystania platformy na świecie. Liczby mówią zresztą same za siebie - 568 tys. wyświetleń profilu, 1,2 mln lajków, 46 tys. komentarzy i 71 tys. udostępnień to ogromny sukces, który został osiągnięty w krótkim czasie.

REKLAMA

O Plushu czytaj w Spider's Web:

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-09-10T10:34:11+02:00
Aktualizacja: 2025-09-09T18:29:54+02:00
Aktualizacja: 2025-09-09T15:31:56+02:00
Aktualizacja: 2025-09-09T15:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-09T13:56:05+02:00
Aktualizacja: 2025-09-08T17:00:01+02:00
Aktualizacja: 2025-09-08T14:35:29+02:00
Aktualizacja: 2025-09-08T11:56:13+02:00
Aktualizacja: 2025-09-07T09:04:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-07T08:15:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-06T10:01:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA