Przed wami trzecia odsłona projektu "Legendy Polskie". "Twardowsky 2.0" już dostępny
Interesująca kampania reklamowa Allegro, projekt "Legendy Polskie", doczekała się trzeciej odsłony - "Twardowsky 2.0", czyli swoista kontynuacja poprzedniego filmu, trafiła właśnie do internetu.
"Legendy Polskie" to wyprodukowane przez Allegro filmy, których fabuła stanowi uwspółcześnioną wersję słynnych polskich opowieści. Do tej pory mogliśmy obejrzeć "Smoka", na podstawie legendy o Smoku Wawelskim oraz "Twardowsky'ego", powstałego na podstawie znanej wszystkim opowieści o Panu Twardowskim, który zawarł pakt z diabłem. Reżyserem wszystkich dzieł jest Tomasza Bagiński, znany między innymi z kultowej "Katedry", "Sztuki spadania" czy filmami do serii gier "Wiedźmin".
"Twardowsky 2.0" jest wyraźnie dłuższy od poprzednich produkcji z cyklu "Legendy Polskie" - trwa aż dwadzieścia minut. W roli tytułowej ponownie występuje Robert Więckiewicz, do obsady powraca też Aleksandra Kasprzyk. Nie brakuje i nowych twarzy: w filmie pojawili się także Piotr Machalica i Tomasz Drabek. "Legendy Polskie" imponują rozmachem, niestandardowym podejściem do kampanii marketingowej, efektami specjalnymi, podobać mogą się ujęcia, humor i muzyka. Sama historia - po raz kolejny - nie jest może przesadnie porywająca, ale biorąc pod uwagę, że jest to reklama, trudno się tego czepiać.
Dotychczas w ramach "Legend Polskich", poza filmami, ukazały się: zbiór opowiadań oraz "Wywiad z Borutą” – nowa wersja historii diabła z Łęczycy, przedstawiona w formie audiobooka i ebooka. Do końca roku doczekamy się dwóch kolejnych produkcji: w listopadzie premierę będzie miał "Bazyliszek", w grudniu "Jaga".