Zenek Martyniuk pomoże ci wybrać elektronikę. Król disco polo gwiazdą nowej kampanii Media Markt
Zenon Martyniuk to niekwestionowany król polskiego disco polo i jeden z najpopularniejszych nad Wisłą wokalistów. Wykorzystać rozpoznawalność lidera zespołu Akcent postanowiła sieć sklepów Media Markt. Gwiazdor został twarzą nowej kampanii reklamowej zatytułowanej „Lato z Zenkiem”.
Zenek Martyniuk w ostatnich miesiącach zdecydowanie nie może narzekać na brak zainteresowania ze strony mediów. Fenomen współzałożyciela zespołu Akcent stał się przyczynkiem do kompleksowych artykułów prasowych, zainspirował powstanie Muzeum Disco Polo, a na początku bieżącego roku zapewnił mu też własną filmową biografię. „Zenek” nie doczekał się najcieplejszych recenzji ze strony krytyków, ale trudno mu zarzucić braku zainteresowania widowni.
Popularność Martyniuka sprawiła, że gwiazdą swojej nowej kampanii reklamowej postanowiło go uczynić Media Markt. Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci podkreśliła jednak w specjalnym komunikacie wysłanym mediom, że rozpoznawalność muzyka nie była jedynym istotnym elementem, jakim kierowali się przy swoim wyborze:
Zenon Martyniuk pojawi się w wielu materiałach promocyjnych kierowanych do internetu, radia, mediów społecznościowych i telewizji. Całość kampanii ochrzczono mianem „Lato z Zenkiem”.
Pierwsze krótkie klipy wideo z Zenkiem Martyniukiem w roli głównej pojawiły się już na youtube'owym kanale firmy. Na początek gwiazdor disco polo reklamuje promocję „Z ekipą 70% taniej”. Dzięki niej za każdy kolejny produkt wybrany w ramach jednych zakupów w Media Markt wzrasta otrzymany rabat (20 proc. za drugi, 40 za trzeci i 70 za czwarty). Promocja potrwa do 15 lipca, a objęte są nią m.in. telefony i smartfony, komputery i tablety, produkty AGD i RTV.