W co jak w co, ale w marketing Dawid Podsiadło zdecydowanie umie. W centrum Warszawy pojawił się mural promujący ostatni album artysty. Nie jest to jednak tradycyjna reklama, a krzyżówka. Podsiadłę można usłyszeć niemal w każdej rozgłośni i telewizji, ale akurat tego jeszcze nie grali.
![dawid podsiadlo małomiasteczkowy](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fsplay%2F2018%2F10%2Fdawid-podsiadlo-2.jpg&w=1200&q=75)
Małomiasteczkowy czy Nie ma fal wylewają się zewsząd, a muzyk stał się nieoficjalnym królem serwisów streamingowych. Fakty mówią same za siebie i śmiało można powiedzieć, że artysta mógłby już zupełnie odłożyć marketingową stronę swojego fachu na bok, a i tak jego płyty rozeszłyby się na pniu.
Jednak, gdy mamy do czynienia z takim ruchem, to aż chce się wołać o więcej. Można już było zadzwonić do muzyka w celu poznania daty premiery płyty, była także promocja krążka poprzez jego sprzedaż w kiosku przez samego artystę. Teraz przyszła pora na ciąg dalszy. Wspomniany mural to element składowy większej układanki, o jakiej polska reklama chyba jeszcze nie słyszała. No więc o co chodzi?
Dawid Podsiadło zachęca do odgadywania haseł Małomiasteczkowej krzyżówki.
Hasła znaleźć można na 40 bilbordach w 40 polskich miastach i miasteczkach, m.in. w Sopocie, Toruniu, Zielonej Górze, Płocku, Bytomiu czy Gliwicach. Mając już rozwiązaną krzyżówkę, będziemy w stanie odgadnąć hasło główne, to zaś kryje się na instagramowym profilu artysty.
Co otrzyma szaradowy zwycięzca, oprócz oczywiście wielkiej satysfakcji? Tego nie wiemy, jeżeli w ogóle jest przewidziana jakakolwiek nagroda.
Płyta Małomiasteczkowy ukazała się 19 października 2018 roku.
Album zadebiutował na pierwszym miejscu ogólnopolskiej listy sprzedaży OLiS, rozchodząc się w ponad 30 000 egzemplarzy. Należy bacznie przyglądać się profilom Dawida Podsiadły w mediach społecznościowych. Prawdopodobnie publikowane tam informacje zdołają nas jeszcze zaskoczyć.