Netflix i McDonald's połączyli siły w dość unikalny sposób. Okazało się, że w ramach kampanii promocyjnej kanapka z 3. sezonu "Emily w Paryżu" naprawdę trafi do oferty sieci restauracji!
21 grudnia na Netflixie pojawił się 3. sezon wielkiego hitu platformy - "Emily w Paryżu". Ten popularny serial widzowie zazwyczaj postrzegają w kategoriach guilty pleasure: z jednej strony wiedzą, że nie jest zbyt dobry, a z drugiej przyjemnie spędzają przy nim czas. I w porządku.
Jednak tym razem wielu odbiorców ma pewne "ale": otóż nie wszystkim przypadł do gustu fakt, że już w pierwszym epizodzie nowej serii twórcy w dość niesubtelny sposób reklamują restaurację McDonald's.
Emily w Paryżu, sezon 3. - ta kanapka naprawdę trafi do McDonald's
W najnowszej odsłonie główna bohaterka, czyli grana przez Lily Collins Emily, pracuje dla dużej agencji reklamowej "Savoir". Jej zadaniem jest wnieść do tej luksusowej, acz tradycyjnej firmy trochę odświeżającego, amerykańskiego spojrzenia i sprawność w obsłudze social mediów.
Istotnym elementem tej opowieści jest walka o deal z McDonald's, czyli o możliwość promowania kanapki McBaugette dla tej popularnej sieci. Jak można się domyślić, restauracja dogadała się z Netflixem i wcieliła w życie szereg prawdziwych akcji promocyjnych.
Możemy wśród nich wyróżnić m.in. konkurs dla fanów "Emily", w którym można zgarnąć serialową torbę (It Bag). Kolejną aktywnością jest specjalne menu we francuskich lokalach, w których można zamówić wspomnianą kanapkę McBaguette w pakiecie z malinowymi makaronikami i gorącą czekoladą. Ponadto 27 grudnia wystartuje wspierana przez influencerów akcja na Instagramie.
Nie wiemy, czy ten serialowy zestaw będzie wprowadzony również w Polsce. Póki co restauracja nie udzieliła komentarza w tej sprawie.
Co ciekawe, McBaguette nie jest nowym pomysłem - bagietka pojawiła się we francuskich "Makach" już w 2012 roku. Później zniknęła, ale co jakiś czas wraca do menu.