REKLAMA

Stało się: Disney+ wprowadza reklamy. Myszka Miki wyprzedziła Netfliksa

O tym, że Disney+ planuje wprowadzić pakiet z reklamami, słyszy się już od pewnego czasu. Teraz zapowiedzi stały się faktem: użytkownicy zaczęli otrzymywać pierwsze e-maile z aktualizacją polityki prywatności serwisu.

disney plus reklamy pakiet cena oferta
REKLAMA

Dołącz do Disney+ z tego linku i zacznij oglądać głośne filmy i seriale.

Disney+ wyprzedził w swych planach Netfliksa i już rozpoczął proces wprowadzania pakietu z reklamami. Od maja mówiło się, że tańszy abonament, w którym wyświetlane będą materiały promocyjne, ma debiutować do końca tego roku - na razie tylko w USA. Stało się - serwis potwierdził już, że dołączył do grona opracowującej nowe pakiety konkurencji.

Disney+: październik 2022
REKLAMA

Disney+ wprowadza pakiet z reklamami: pierwsze informacje

Do użytkowników Disney+ zaczęły przychodzić maile z aktualizacją polityki prywatności platformy. "Przed uruchomieniem pakietu z reklamami w Disney+ chcieliśmy Cię poinformować, że wprowadzamy odpowiednie aktualizacje do naszej Umowy abonenckiej" - pisze Disney, informując przy okazji, że nowa polityka zacznie obowiązywać od 3 listopada tego roku. Z całą pewnością pakiet pojawi się wówczas w USA oraz Kanadzie - nie wiemy, czy tego samego dnia trafi również do Polski, ale jest to mało prawdopodobne.

REKLAMA

Już 8 grudnia dojdzie do podwyżki cen subskrypcji we wspomnianych krajach - z 7,99 do 10,99 dolarów dla wszystkich, którzy nie chcą oglądać reklam. Nowy pakiet otrzyma starą cenę 7,99 dolców. Podobno w założeniu na jedną godzinę filmu czy serialu przypadną cztery minuty materiałów promocyjnych, ale na początku czas ich trwania ma być znacznie krótszy. Spoty mają być, rzecz jasna, w pełni family-friendly - nie będą zatem dotyczyć polityki czy używek, np. alkoholu. Podobno Disney+ nie będzie też wyświetlać reklam w treściach stworzonych z myślą o młodszych odbiorcach.

Niektórzy narzekają, że w ten sposób serwisy VOD stają się "sequelem" kablówki i telewizji satelitarnej, choć przecież miały być czymś więcej. Trudno jednak dziwić się włodarzom, że poszerzają ofertę również dla tych, których marketing nie odstrasza i cieszą się z możliwości tańszej opcji abonamentu. Ten tryb lada dzień stanie się standardem we wszystkich liczących się platformach. Wojna streamingowa trwa w najlepsze.

Publikacja zawiera linki afiliacyjne Grupy Spider's Web.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-04-23T19:19:00+02:00
Aktualizacja: 2025-04-23T18:46:00+02:00
Aktualizacja: 2025-04-23T15:48:15+02:00
Aktualizacja: 2025-04-23T11:02:57+02:00
Aktualizacja: 2025-04-23T10:41:43+02:00
Aktualizacja: 2025-04-22T20:48:30+02:00
Aktualizacja: 2025-04-22T18:07:09+02:00
Aktualizacja: 2025-04-22T16:06:31+02:00
Aktualizacja: 2025-04-22T13:54:29+02:00
Aktualizacja: 2025-04-21T14:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-04-18T19:33:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA