Netflix ma dziś od rana duże problemy z prawidłowym funkcjonowaniem. Od godz. 10 coraz rośnie liczba zgłaszających awarię użytkowników. Firma odniosła się jeszcze do problemu.
Streamingowy gigant Netflix - największy serwis streamingowy - mierzy się z awarią. Od 10 rano (dnia 15 czerwca) znacząco wzrosła liczba zgłaszanych przez użytkowników problemów.
O dzisiejszych utrudnieniach w prawidłowym funkcjonowaniu donosi coraz więcej osób, a i część naszej redakcji mierzy się z awarią. Usterkę zgłaszają też użytkownicy serwisu Downdetector. Wygląda jednak na to, że nie mamy do czynienia z totalną nieprawidłowością, bowiem część subskrybentów nie odnotowała żadnych zakłóceń. Autor niniejszego newsa również nie skarżył się na jakiekolwiek problemy - mój Netflix działał z poziomu każdej przeglądarki. Niestety, sytuacja uległa zmianie: moim oczom również ukazuje się "HTTP ERROR 503".
Czytaj także:
- Nowa ballada Jaskra w sieci. Netflix nareszcie zatrudnił do "Wiedźmina" polski zespół
- Finałowy sezon hitu Netfliksa to zarazem jego najlepsza odsłona. Bije większość seriali o nastolatkach na głowę
- Netflix za nic ma wasze protesty i nie zmieni swojej strategii. Legalne współdzielenie kont już nie wróci
- Netflix atakuje kontynuacjami swoich hitów. To będzie tydzień powrotów
Netflix nie działa. Awaria serwisu
Również wyszukiwarka Google wskazuje na przebicie zapytania "Netflix awaria" czy "HTTP ERROR 503" wśród haseł z rosnącą dziś popularnością. Nagły skok zgłoszeń najlepiej ilustruje wspomniany Downdetector: wzrost liczby raportów rozpoczął się chwilę po 10 i trwa do teraz (godz. 13:00). Póki co nie wiadomo kiedy usterka zostanie usunięta, a problemy z usługą zażegnane. Netflix dotychczas nie skomentował sytuacji.