Chłopaki z Abstra startują z nowym kanałem pt. Rozmiar Ma Znaczenie. Nie, to nie to, o czym myślicie
Mimo niepokojących doniesień o problemach finansowych spółki Abstra, jeden z liderów polskiego YouTube'a nie składa broni i startuje z nowym kanałem Rozmiar Ma Znaczenie. Wbrew pozorom, nie będzie tu treści na temat seksu, ale innej dziedziny — również na literę „s”.
Jakiś czas temu pisaliśmy zarówno na łamach Rozrywka.Blog, jak i w magazynie Spider's Web+ o kłopotach finansowych grupy Abstra, które nagłośnił w jednym ze swoich materiałów Sylwester Wardęga. Wiele wskazuje jednak na to, że firma założona przez twórców popularnego kanału AbstrachujeTV (Rafała Masnego, Roberta Pasuta i Cezarego Jóźwika) nie ma zamiaru tak łatwo się poddać — właśnie dowiedzieliśmy, że Abstra otwiera nowy kanał na YouTube we współpracy z marką Olimp Sport Nutrition. Będzie to pierwszy kanał stricte sportowy w ofercie grupy.
Rozmiar ma znaczenie, czyli bicek sam się nie zrobi
Wbrew chwytliwej nazwie kanału, treści prezentowane w ramach serii Rozmiar Ma Znaczenie nie będą dotyczyły seksu (a przynajmniej nie bezpośrednio; zresztą tej tematyki dotyka inny kanał tworzony we współpracy z firmą Durex — o nazwie „Jak to robić”), ale właśnie sportu i zagadnień związanych z troską o dobrą formę i kondycję:
Rywalizacja, sport, humor i czołowi polscy sportowcy – tak w skrócie można scharakteryzować nowy kanał na YouTube: Rozmiar Ma Znaczenie.
— czytamy w komunikacie prasowym na temat kanału, który oficjalnie zadebiutował na YouTube w poniedziałek 7 grudnia.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy okazję tworzyć kanał razem z Olimp Sport Nutrition. Jest to pierwszy projekt sportowy dedykowany marce w historii działalności Abstra i wiążemy z nim bardzo duże nadzieje
— dodaje Aleksander Wandzel, prezes spółki.
- Czytaj też: Abstrakcyjny biznes chłopaków z Abstrachuje
Pakowanie na ekranie pod czujnym okiem Pudziana
Formuła nowego kanału zakłada uczestnictwo nie tylko prowadzących program gospodarzy, ale również gościnne występy popularnych polskich sportowców:
Każdy z odcinków poprowadzi dwójka gospodarzy. Będą mieli do wykonania jedno nieszablonowe, sportowe zadanie, takie jak: najdłuższy zwis na drążku, przebicie pięścią arbuza, czy „spacer farmera”. Do zadania podejdą dwukrotnie, a ich próby będą oddzielone tygodniowym przygotowaniem pod okiem mentora, czyli eksperta związanego z daną konkurencją sportową.
— czytamy w informacji prasowej.
W rolę wspomnianych ekspertów i mentorów wcielą się m.in. Mariusz Pudzianowski, Kasia Dziurska, Piotr Lisek i Krzysztof Ferenc.
Współpraca obejmuje zarówno wspólne tworzenie treści, jak i wsparcie Grupy Abstra w promocji kanału. W ramach serii pojawią się najwięksi twórcy z Grupy Abstra. W kolejnych odcinkach zagoszczą m.in. Abstrachuje (3.47 mln subskrypcji), Maksym z kanału Maksymalnie (468 tysięcy subskrybentów) czy Beksy (1.81 mln odbiorców). Z kolei ambasadorowie Olimp Sport Nutrition również będą gośćmi na kanałach twórców grupy Abstra.
— przekonują partnerzy kanału Rozmiar Ma Znaczenie.
Nie przegap nowych tekstów. Obserwuj serwis Rozrywka.Blog w Google News.