REKLAMA

Ten serial to największy hit w historii Netfliksa. Żaden jeszcze nie rósł tak szybko

"Squid Game" pobija kolejne rekordy. Drugi sezon koreańskiego serialu zgromadził gigantyczną liczbę odsłon w takim tempie, jakiego nie dokonała żadna inna produkcja odcinkowa Netfliksa w historii.

netflix top squid game
REKLAMA

Pod koniec grudnia zadebiutowała długo wyczekiwana kontynuacja serialu "Squid Game", która spotkała się co prawda z mieszanymi opiniami, ale jednego nie można jej odmówić: gigantycznego zainteresowania. Podczas gdy widzowie oczekują na trzeci, a zarazem finałowy sezon, okazuje się, że najnowsza odsłona pobiła kolejny rekord i prawdopodobnie ma szansę dogonić pierwszy sezon "Squid Game".

REKLAMA

Squid Game: rekord oglądalności. Nie dokonał tego żaden serial Netfliksa

Początkowo 2. sezon "Squid Game" pobił rekord pod względem wyświetleń po zaledwie 4 dniach od debiutu - produkcja została wyświetlona w tym czasie aż 68 mln razy. Po 11 dniach dokonała natomiast tego, czego do tej pory nie udało się osiągnąć żadnej innej produkcji Netfliksa: najnowsza odsłona "Squid Game", zyskała kolejne 58,2 mln odsłon w pierwszym tygodniu od daty premiery, co daje łącznie 126,2 mln wyświetleń w ciągu 11 dni. To wynik, którego do tej pory nie pobił żaden serial streamingowego giganta.

Dla porównania: 1. sezon "Squid Game" w ciągu pierwszych 91 dni od daty premiery przekroczył barierę 265 mln wyświetleń, podaje portal Variety. To, że najnowsza odsłona wyprzedzi pierwsze odcinki koreańskiego hitu, wydaje się być zatem tylko kwestią czasu - do zdobycia nieco ponad 130 mln wyświetleń ma aż 80 dni.

Squid Game

"Squid Game" pobija kolejne rekordy, tymczasem Netflix rozszerza krwawe uniwersum, co nie powinno być żadnym zaskoczeniem. Koreański serial zadebiutował na Netfliksie w 2021 r. i z miejsca podbił serca użytkowników platformy na całym świecie. Produkcja, w której bohaterowie narażają życie jako uczestnicy brutalnych gier inspirowanych zabawami dla dzieci, stała się najpopularniejszym serialem w historii serwisu. Widzowie oglądali go przez ponad 2 mld godzin (265,2 mln pełnych wyświetleń), co oznacza, że ze "Squid Game" przegrała "Wednesday" (252,1 mln wyświetleń) czy 4. sezon "Stranger Things" (140,7 mln wyświetleń).

Premiera 3. sezonu "Squid Game" już w 2025 roku.

REKLAMA

O "Squid Game" czytaj w Spider's Web:

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA