Facet stał się viralem. Ludzie wykupili świnkę w kubku, bo Azjata ma zabawny akcent
Właściciel internetowego sklepu z pluszakami tak zauroczył swoich obserwatorów na TikToku, że ci wykupili wszystkie maskotki. Bardziej, niż sama świnka w kubku, serca użytkowników skradł zabawny akcent mężczyzny.
TikTok stał się nie tylko miejscem do dzielenia się zabawnymi filmikami, ale również przestrzenią do zarabiania pieniędzy ze sprzedaży rozmaitych produktów. Popularnością cieszą się nie tylko sklepy z ubraniami mniejszych butików, które regularnie promują użytkowniczki TikToka, ale również innych przedmiotów, w tym gier i zabawek. Tego typu sprzedaż prowadzi również konto @jay_w_polsce, którego twarzą jest Azjata Jay. Mężczyzna podbił serca swoich obserwatorów, a to za sprawą świnki w kubku - maskotki, która wyprzedała się w błyskawicznym tempie.
Świnka w kubku: o co chodzi? Ludzie z TikToka wykupili maskotkę
Jay jest twarzą internetowego sklepu TikBuy. W jego asortymencie znajdują się różnego rodzaju maskotki w stylu kawaii - na stronie można zakupić pluszową kapibarę z truskawkową czapką, wielkiego muchomora, urocze awokado czy słodkiego, uśmiechniętego banana. To jednak nie kapibara, nie muchomor ani nawet nie banan cieszą się największym zainteresowaniem wśród kupujących - viralowym pluszakiem stała się... świnka w kubku. Dlaczego stała się tak popularna?
Użytkowników TikToka najwyraźniej poruszył zabawny akcent mężczyzny, nad którym rozpływali się w komentarzach:
Ten pan jest bardziej uroczy niż to, co sprzedaje.
"W kubku"... Najprzyjemniejsze, co słyszę.
Kocham, jak on mówi "świnka w kubku".
Ten pan jest taki słodki
- brzmią komentarze pod filmem.
Filmik niespodziewanie stał się viralem i obecnie ma już 1 mln wyświetleń. Okazuje się jednak, że internauci nie tylko chętnie oglądają prezentującego pluszaki Jaya, ale również rzeczywiście robią zakupy na stronie internetowej tiktokera. Świadczy o tym fakt, że duża maskotka-świnka z kocykiem została wyprzedana. Z informacji sklepu TikBuy wynika, że viralowy pluszak w kubku wróci do asortymentu dopiero za dwa miesiące.
Na TikToku Jaya obserwuje niemal 132 tys. osób, a jego filmiki zostały polubione aż 1,4 mln razy. Na ten moment popularnością wśród internautów cieszy się nie tylko oryginalna świnka w kubku, ale również jej nowa wersja kawaii, a także panda w kubku, której obecnie nie ma już na stronie sklepu internetowego tiktokera.
O TikToku czytaj w Spider's Web:
- Tiktokerka dograła się do popularnego kawałka Pezeta. Z TikToka trafił do radia
- Prawda o Sylwestrze z Dwójką wyszła na jaw, a widzowie czują się oszukani. Czy słusznie?
- TikTok w Albanii zakazany po morderstwie. Z platformy zniknęło 150 mln filmów naruszających zasady
- Prezes z lasu? Jak żyję, nie widziałem żałośniejszego błagania o uwagę
- Jeśli kupisz starter Plusha ze stopą Łatwoganga, masz szansę porozmawiać z tiktokerem przez telefon