Aubrey Plaza hejtowana za reklamę krowiego mleka. "Nabiałowa propagandystka"
Aubrey Plaza to aktorka, której popularność poszybowała w górę po udziale w serialu HBO "Biały lotos". Niedawno wystąpiła w kolejnym projekcie, reklamie promującej krowie mleko. Pomysł nie spodobał się jej dwudziestokilkuletnim fanom, którzy skrytykowali tematykę reklamy. Hejt był tak duży, iż Aubrey musiała wyłączyć komentarze w mediach społecznościowych.
"Biały lotos" to serial, który wciąż święci triumfy na HBO Max. Aubrey Plaza pojawiła się w 2. sezonie serialu, podbijając serca fanów rolą pewnej siebie i nieco złośliwej Harper. Po udziale w hitowym serialu Mike White'a kariera Aubrey mocno się rozwinęła. Aktorka może liczyć zarówno na angaże w filmach, jak i w reklamach.
Czytaj też: Ten turnus skończy się tragicznie. Kto zginie w 2. sezonie "Białego Lotosu"?
Aubrey Plaza skrytykowana za reklamę krowiego mleka.
Aubrey Plaza niedawno zaprezentowała się w reklamie promującej krowie mleko, w nieco prześmiewczym tonie komentując jego roślinne zamienniki. Co ciekawe, projekt, w którym wzięła udział Plaza skierowany jest najbardziej do pokolenia Z, osób, dla których zamienniki roślinne w postaci mleka migdałowego czy kokosowego są na porządku dziennym.
Sam projekt „Wood Milk” jest fikcyjnym produktem, stworzonym na potrzeby reklamy dla MilkPEP, firmy marketingowej, która w imieniu producentów nabiału od wielu lat zachęca do picia krowiego mleka. Warto dodać, że w latach 1990-2014 firma zrealizowała słynną kampanię Got Milk. Wzięło w niej udział sporo publicznych osób. W reklamie, w której wystąpiła Plaza, aktorka "Białego lotosu prześmiewczo odnosi się do zamienników roślinnego mleka, określając je "wood milk", czyli "mleko z drewna". W materiale na YouTube aktorka pyta: „Czy Wood Milk jest prawdziwe? Nie, tylko prawdziwe mleko jest prawdziwe” - słyszymy.
Gwiazda "Białego lotosu" musiała wyłączyć komentarze
Choć Audrey chciała powiedzieć młodym, że nabiał i mleko są w porządku, efekt był odwrotny od zamierzonego. Krytyka w mediach społecznościowych najnowszej reklamy była tak wielka, iż Plaza musiała wyłączyć komentarze na Instagramie. Komentarze wyłączone zostały też na YouTube, choć w ciągu kilku dni materiał z Plazą zdobył 3, 5 mln wyświetleń. Krytyka dotknęła również Aubrey Plazę na TikToku, gdzie w komentarzach ludzie nazywali aktorkę "nabiałową propagandystką".
Wygląda więc na to, że pokolenie Z raczej nie będzie zaczynać dnia od szklanki krowiego mleka, tym bardziej, że jak donosi donosi portal BonAppetic.com, w zeszłym roku przedstawiciele pokolenia Z, kupili o 20 procent mniej nabiału niż przeciętny Amerykanin. Aubrey Plaza póki co nie odniosła się w żaden sposób do krytycznych komentarzy internautów.