Fanta chce być dla Halloween tym, czym Coca-Cola jest dla świąt. Pomaga jej w tym sam Beetlejuice
Nadeszło Halloween - święto upiorów, strachów i szeroko pojętej grozy. W tym roku Fanta postanowiła je celebrować wraz z bohaterami "Beetlejuice Beetlejuice".
Halloween to jeden z niewielu dni w roku, w którym możemy oderwać się od szarej codzienności i kreować doświadczenia na własnych warunkach. To wtedy najlepiej przywoływać "smaki nie z tej ziemi", do czego zachęca Fanta. Napój oferuje teraz nowe sposoby na zabawę, nawiązując do tegorocznego przeboju kinowego "Beetlejuice Beetlejuice".
"Beetlejuice" stał się rozpoznawalną na całym świecie marką jeszcze w 1988 roku. Niedawno, po niemal 40 latach od premiery filmu, Tim Burton zaserwował nam jego kontynuację. Publiczność z miejsca pokochała nowe przygody niesfornego bioegzorcysty, przez co "Beetlejuice Beetlejuice" zarobił prawie 435 mln dol. Sięgnięcie po napój Fanta w limitowanej edycji z bohaterami hitu wydaje się więc idealnym sposobem na uczczenie tego sukcesu.
Fanta & Beetlejuice przejmują Halloween
Podczas specjalnego eventu zorganizowanego w Madrycie z okazji premiery napoju Fanta Beetlejuice Zero Ibrahim Salim Khan, wiceprezes ds. globalnej strategii kategorii Fanta w Coca-Cola, mówił, że chciałby, aby Fanta była dla Halloween tym, czym Coca-Cola jest dla świąt. Przy okazji współpracy z Warner Bros. Pictures, które wprowadziło "Beetlejuice Beetlejuice" do kin, ma na to całkiem spore szanse. Przez swój upiorny klimat film idealnie przecież nadaje się do obejrzenia w dzisiejsze święto.
Jak mówi Dana Nussbaum, wiceprezes ds. marketingu globalnego w Warner Bros. Pictures, firma jest podekscytowana wprowadzeniem na ekrany upiornie kreatywnego filmu "Beelejuice Beetlejuice". Tak samo zresztą jak współpracą z Fanta, bo ta "dostarczyła naprawdę pomysłową interpretacją swojego produktu, doskonale pasującą do kultowego dzieła Tima Burtona".
A jak limitowana edycja z bohaterami "Beetlejuice Beetlejuice" prezentuje się w praktyce?
- Fanta Beetlejuice Zero to propozycja o nowym smaku jabłko-liczi, zamknięta w butelkach i puszkach z kultowym, biało-czarnym wzorem. Na opakowaniach znalazł się wizerunek tytułowego bohatera filmu, granego przez Michaela Keatona
- Na opakowaniach dobrze nam znanych Fanta Orange i Fanta Orange Zero zobaczymy Jennę Ortegę, która w filmie wciela się w Astrid
- Na opakowaniach Fanta Shokata Zero widnieje wizerunek Moniki Belucci jako Delores
Nowy smak, tak jak produkty w limitowanych opakowaniach, jest już dostępny w szerokiej dystrybucji w butelkach o pojemności 0,5l oraz puszkach 330ml. Jak podkreśla Ibrahim Salim Khan to nie koniec atrakcji wynikających z "ikonicznej współpracy" z Warner Bros. Pictures. Zachęca przy tym fanów, aby byli czujni. "Przygotowaliśmy też serię aktywacji konsumenckich związanych z Beetlejuice" - mówi.
Wszystkie opakowania limitowanej edycji napojów Fanta z bohaterami "Beetlejuice Beetlejuice" opatrzone są kodami QR, które po zeskanowaniu przekierują was do specjalnie przygotowanych atrakcji w aplikacji Coca-Cola. Wśród nich znalazła się loteria, dająca szansę na wyjazd do Madrytu by na własnej skórze doświadczyć Afterlife. Więcej szczegółów znajdziecie na dedykowanej stronie.