Wyprzedziła Young Leosię o kilkadziesiąt tysięcy słuchaczy, jej utwory zgarniają miliony wyświetleń i jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych kobiet w polskim rapie. Kim jest Bambi?

Young Leosia i Bambi zostały zestawione razem nie bez powodu. Raperki są nie tylko najpopularniejszymi i najbardziej rozpoznawalnymi kobietami na hip-hopowej scenie muzycznej, ale należą również do jednej wytwórni, która napędzana siostrzeństwem i babską energią może wznieść się na wyżyny. A chodzi tu o label Baila Ella Records założony przez Young Leosię, do którego na początku roku dołączyła właśnie Bambi. Wygląda na to, że świeża raperka to as w rękawie wytwórni Młodej Leokadii, bo na ten moment "najmłodsza trapstar" zalicza gigantyczne pasmo sukcesów.
Czytaj także:
Bambi wyprzedziła Young Leosię o kilkadziesiąt tysięcy słuchaczy. Kim jest młoda raperka?
Michalina Włodarczyk, urodzona w 2003 roku w Poznaniu, dała się poznać jako Bambi przy okazji ogłoszenia kolejnej edycji SBM Starter. I choć to właśnie z tego okresu ludzie kojarzą ją najbardziej, młoda raperka zaczęła jednak swoją przygodę z muzyką dużo wcześniej. W 2018 roku Michalina wzięła udział w programie "The Voice Kids". 15-letnia wówczas dziewczyna wzięła udział w przesłuchaniach w ciemno i choć odpadła na etapie bitew, co skutkowało tym, że nie pojawiła się w programie na żywo, nie ostudziło to jej zapału do tworzenia muzyki.
Odmieniona Michalina, już pod pseudonimem Bambi, w 2021 roku została ogłoszona jako jedna z uczestniczek akcji SBM Starter, która pomaga młodym artystom i artystkom wyjść na światło dzienne i dać się poznać większej publiczności. Projektu wytwórni SBM nie trzeba jakoś szczególnie promować - wystarczy fakt, że jego uczestnikami byli Mata, Jan-Rapowanie, White 2115 czy Kinny Zimmer, którzy obecnie są jednymi z topowych raperów w na polskiej scenie. Bambi była drugą raperką w historii, która pojawiła się w projekcie SBM, a jej kawałki nagrane w ramach akcji, takie jak "Bletki", "Handpoke" czy "Chrypki głos nie od fajek" zostały odtworzone na YouTube średnio pół miliona razy.
I choć młoda raperka nie wygrała konkursu na kontrakt z wytwórnią SBM, nadarzyła się okazja na inną współpracę.
1 stycznia na Instagramie wytwórni Young Leosi - Baila Ella Records - pojawiła się informacja, że do labelu dołącza właśnie Bambi i wygląda na to, że dzięki temu raperka w końcu rozwinęła skrzydła. Okazało się nawet, że słodki kawałek "IRL" podbił serca słuchaczy i słuchaczek tak mocno, że wyświetleniami pokonał nawet utwór Young Leosi "CROWD" - "IRL" został obejrzany ponad 6 milionów razy. Wyraźny skok zaliczają także kolejne kawałki Bambi - "Millie Walky" ma na ten moment ponad 2 miliony wyświetleń, z kolei "Latawce" - niemal pół miliona.
Jest to dla mnie wyjątkowy moment, bo długo czekałam na to, by móc na nowo dzielić się z wami moją muzyką i mam nadzieję, że nie zawiodę. Jeszcze większe szczęście, że mogę to robić w tak otwartym środowisku Baila Ella Records, gdzie w końcu du*eczki mają głos. (...) W najbardziej niespodziewanym dla mnie momencie w moim życiu pojawiła się Young Leosia. (...) Sarcia otworzyła mi głowę na nowe możliwości, dodała większej pewności siebie i pokazała, że trzeba mieć po prostu wyj*bane i robić to, co się kocha. Czuję ogromne wsparcie, nie wytwórniane, nie muzyczne, nie biznesowe, po prostu przyjacielskie. I chyba tak właśnie wygląda real hip-hop
- stwierdziła Bambi.
Wygląda na to, że relacje między dziewczynami są rzeczywiście takie, jak opisuje je Bambi - wystarczy spojrzeć na najnowszy klip Young Leosi "BFF", którego kadry mówią więcej, niż słowa.