Idzie nowe. A właściwie to stare, ale w nowej odsłonie. HBO Max ma zmienić się w, po prostu, Max. Według zapowiedzi w Europie zdarzy się to już niedługo, a tymczasem polscy użytkownicy platformy proszeni są o wypełnienie ankiety dotyczącej m.in. ich doświadczeń z serwisem.
Po fuzji, w wyniku której powstało Warner Bros. Discovery, władzę w koncernie przejął David Zaslav. W przeciwieństwie do swojego poprzednika nie widział on sensu w dynamicznym rozwoju oferty streamingowej. 45-dniowe okienko dystrybucyjne, jakim szczyciło się wcześniej HBO Max, odeszło więc w zapomnienie. Filmy, mające trafić na platformę albo zostały skasowane ("Batgirl") albo weszły na wielkie ekrany ("Martwe zło: Przebudzenie"), a głośne seriale zaczęły znikać z serwisu bądź wchodziły do oferty konkurencji.
Na tym zmiany się nie skończyły, bo w maju tego roku HBO Max w Stanach Zjednoczonych zmieniło się w Max, gdzie ofertę HBO poszerzają tytuły wcześniej dostępne na Discovery+. Reszta świata może się w najbliższym czasie spodziewać takiego samego rebrandingu. Z centrum pomocy amerykańskiego serwisu dowiemy się, że w Europie ma on nastąpić w 2024 roku, choć termin ten może oczywiście ulec zmianie.
Więcej o HBO Max poczytasz na Spider's Web:
HBO Max rozsyła ankietę do swoich użytkowników
Wszystko wskazuje na to, że rebranding w naszym kraju jest już bliżej niż dalej. HBO Max prosi bowiem swoich użytkowników o wypełnienie ankiety, której pytania sugerują chęć optymalizacji usługi przy wprowadzaniu serwisu Max na nowe rynki.
Chcielibyśmy poznać doświadczenia naszych drogich subskrybentów związane z korzystaniem z HBO Max. Niezależnie od tego, czy korzystają Państwo z serwisu codziennie, czy tylko okazjonalnie, Państwa punkt widzenia pomoże nam dalej pracować na rzecz poprawy doświadczeń wszystkich naszych widzów. Jeśli mogą Państwo poświęcić 15 minut, aby podzielić się z nami swoimi opiniami, proszę kliknąć poniższy przycisk. Wyniki zostaną wykorzystane tylko w celach związanych z badaniem
- przywołują treść wiadomości WirtualneMedia.
Pytania dotyczą m.in. korzystania z innych niż HBO Max platform streamingowych. Wśród wymienionych serwisów znajduje się oferowana w Polsce wraz z Playerem usługa Discovery+, co, jak zwraca uwagę wspomniany portal, wskazuje na międzynarodowy charakter ankiety.
Nie brakuje też pytań związanych z doświadczeniami użytkowników z samym HBO Max. Dotyczą one m.in. łatwości w znajdowaniu treści, oglądania materiałów, czy ogólnego wyglądu i funkcjonalności aplikacji. Warto dodać, że są one dość szczegółowe.
Cena Max w Stanach Zjednoczonych oscyluje między 9,99 dolarów miesięcznie i 99,99 dolarów rocznie (pakiet z reklamami) a 19,99 dolarów miesięcznie i 199,99 dolarów rocznie (pakiet Ultimate). Na ten moment nie wiadomo jakie możliwości subskrypcji i ceny będą obowiązywać w Polsce.