REKLAMA

Nie Taylor, nie Scorsese. Ten film jest największym hitem, a ty nawet nie słyszałeś o jego uniwersum

Wyższość tego filmu musiała uznać Taylor Swift i jej "The Eras Tour". Ugiął się przed nim nawet Martin Scorsese z epickim "Czasem krwawego księżyca". Globalnym numerem jeden w box offisie minionego weekendu okazuje się bowiem indyjski hicior "Leo".

leo box office indie
REKLAMA

Jeśli zapytać przeciętnego widza, jakie filmy ogląda się teraz w kinach, bez wątpienia wskazałby "Taylor Swift: The Eras Tour" i "Czas krwawego księżyca". Miałby całkiem sporo racji. W dodatku koncertowy film słynnej piosenkarki przebija najnowszą produkcję sygnowaną nazwiskiem Martina Scorsesego. Przynajmniej w Stanach Zjednoczonych, gdzie w drugi weekend wyświetlania zgarnął 31 mln dolarów, a jego przeciwnik zaledwie 23 mln.

Sytuacja ulega odwróceniu gdy spojrzymy na globalne wyniki obu filmów. "Taylor Swift: The Eras Tour" zgarnęła bowiem na całym świecie 42 mln dolarów (łącznie ma na swoim koncie już ponad 160 mln, z czego 130 pochodzi z USA), a "Czas krwawego księżyca" 44 mln. Czyli jednak Martin Scorsese wygrywa? Owszem, ale wciąż nie jest numerem jeden. Tytuł słynącego z niechęci do kina superbohaterskiego reżysera przegrywa bowiem z adaptacją komiksu... będącą częścią większego uniwersum.

Więcej o wymienionych wyżej tytułach poczytasz na Spider's Web:

REKLAMA

Indyjski hicior popularniejszy niż Taylor Swift i Martin Scorsese

Najchętniej oglądanym w kinach filmem okazuje się aktualnie "Leo". "Dobra, czyli co dokładnie?" - spytacie. To trzecia odsłona indyjskiego Lokesh Cinematic Universe, która opowiada o losach właściciela lokalnej kawiarni. Staje się on bohaterem w swoim miasteczku, ale jego dobry uczynek nie przechodzi niezauważony. Upomina się bowiem o niego dawne, brutalne życie. Brzmi znajomo? Owszem, fabuła luźno inspirowana jest "Historią przemocy".

REKLAMA
Leo - box office

W główną rolę wciela się tu tamilska gwiazda Vijay, będąca wabikiem na publiczność. Nic więc dziwnego, że "Leo" wyrasta na kolejny światowy hit z Indii. Na całym świecie (zadebiutował na rynku lokalnych i w kilku innych krajach) zarobił już 48 mln dolarów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-06-17T20:31:08+02:00
Aktualizacja: 2025-06-17T18:36:03+02:00
Aktualizacja: 2025-06-17T11:59:29+02:00
Aktualizacja: 2025-06-17T10:17:40+02:00
Aktualizacja: 2025-06-17T08:57:31+02:00
Aktualizacja: 2025-06-16T19:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-16T18:16:28+02:00
Aktualizacja: 2025-06-16T16:34:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-16T13:45:15+02:00
Aktualizacja: 2025-06-16T11:19:53+02:00
Aktualizacja: 2025-06-15T11:52:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-15T10:42:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-14T09:57:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-14T08:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T20:19:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T19:31:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T19:19:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T16:16:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA