REKLAMA

Amazon już uratował The Expanse. Teraz chce pomóc Lucyferowi

Los Lucyfera wydawał się być przesądzony. Dalszą produkcję serialu anulowano bez szans na zmianę decyzji. Tymczasem serią tą zainteresowany jest Amazon. 

Lucyfer Amazon
REKLAMA
REKLAMA

Dla wielu z nas nowa szefowa Amazon Studios może się wydawać aniołem zesłanym z niebios popkultury. Najpierw uratowała moje ukochane The Expanse, a teraz wspomina w rozmowie z serwisem Deadline, że rozważa również ratunek dla Lucyfera.

Dalsza produkcja Lucyfera została anulowana przez telewizję Fox z uwagi na niesatysfakcjonujące stację wyniki oglądalności. To stawia decyzję Amazonu w dość dziwnym świetle – skoro Lucyfer rzekomo mało kogo obchodzi, to po co go kontynuować? Tyle że Lucyfer, tak jak The Expanse, to dość niszowy serial. Może i ma relatywnie niewielką grupę fanów, ale bardzo oddanych. A przecież tacy bardzo chętnie płacą za dostęp do ich ulubionych produkcji i przychylnym okiem patrzą na sponsorów i mecenasów.

Decyzja jeszcze nie zapadła. Amazon nadal prowadzi negocjacje.

Na razie, drodzy fani, za wcześnie, by świętować. Słowa Jennifer Salke, przewodniczącej Amazon Studios, należy interpretować jako promyczek nadziei, a nie jako wieść, że nowe sezony powstaną z całą pewnością.

REKLAMA

Tym niemniej zaryzykuję i zachęcę do optymizmu. Amazon wyraźnie chce bardzo mocno wypromować swoją usługę Prime Video i nie boi się inwestować w jej rozwój. Już teraz znajduje się tam wiele ciekawych treści na wyłączność, jednak nadal liczebnie ustępują takiemu Netfliksowi czy HBO. Amazon bardzo potrzebuje tytułów, o których będzie się dużo mówić w sieci. To nie jest tak, że usłudze źle się wiedzie, ale przecież zawsze może wieść się jej znacznie lepiej.

Co stoi na przeszkodzie w negocjacjach na temat Lucyfera? Tego nie wiemy, ale możemy się domyślać, że przeszkodą jest Hulu, które ma prawa do wyłącznej dystrybucji cyfrowej serialu na rynku amerykańskim.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA