REKLAMA

Odtwórca Hitlera zadba o atmosferę w naszych domach? Taika Waititi kręci świąteczną reklamę Coca-Coli

Hasło „Poczuj magię tych Świąt” wkrótce nabierze nowego charakteru. Najnowszą świąteczną reklamę Coca-Coli stworzy bowiem Taika Waititi — laureat Oscara za scenariusz do filmu „Jojo Rabbit” i odtwórca Adolfa Hitlera.

taika waititi coca cola reklama boze narodzenie swieta jojo rabbit
REKLAMA
REKLAMA

Choć do Bożego Narodzenia zostało jeszcze 99 dni (tak, tak, odliczam co roku!), spece od marketingu nie dają za wygraną. W niektórych supermarketach już pojawiły się znicze i zdaje się, że marki tylko czekają na przekroczenie magicznej granicy 1 listopada i Wszystkich Świętych, by na dobre wystartować z komercyjną christmasową machiną.

Świąteczne spoty Coca-Coli to coś więcej niż reklamy

Dla każdego dorastającego w latach 90. dzieciaka niezawodnym znakiem, że zbliża się Boże Narodzenie, była świąteczna reklama Coca-Coli: jarząca się światełkami ciężarówka z logo napoju, rubaszny Mikołaj z gardłowym „ho-ho-ho-ho!” I hasło „Poczuj magię tych świąt” na stałe wpisały się w klimat grudniowej, przedświątecznej krzątaniny.

Bożonarodzeniowe reklamy Coca-Coli co roku budzą masę emocji i wspomnień: dla wielu to niewybaczalna monetyzacja i tak już skrajnie skomercjalizowanych Świąt, dla innych — nieodłączny element świątecznej atmosfery. 

Taika Waititi zadba o odpowiednią atmosferę w naszych domach

W tym roku czeka nas jednak pewna niespodzianka — najnowszą świąteczną reklamę Coca-Coli wyreżyseruje bowiem Taika Waititi („Thor: Ragnarok”, „Co robimy w ukryciu”). Nowozelandzki reżyser, scenarzysta i aktor jest laureatem Oscara za scenariusz do filmu „Jojo Rabbit” i odtwórcą Adolfa Hitlera w tymże filmie. Czyż nie brzmi to uroczo?

O czym będzie ta historia?

Tegoroczna reklama ma koncentrować się na historii dziewczynki, która pragnie spędzić świąteczny czas ze swoim ojcem, ten jednak w Święta musi być w pracy. Córka prosi więc tatę o przekazanie listu do Mikołaja. Kiedy zapracowany tata zapomina o złożonej obietnicy, decyduje się na spontaniczną, szaloną podróż na biegun północny, by wręczyć list osobiście. Tymczasem robi się już trochę późno i Mikołaj proponuje mężczyźnie podwózkę do domu — w ten sposób spełniając marzenie dziewczynki, by spędzić Boże Narodzenie z tatą.

Jak donoszą Wirtualne Media, kampania ma wystartować niebawem, bo jeszcze w październiku. Czyżby tym razem producent Coca-Coli nie miał w planach wstrzymywać się do 1 listopada? O tym przekonamy się wkrótce.

Waititi kręci serial o piratach

Wszystko wskazuje na to, że przed Waititim wyjątkowo pracowity czas — jak na świątecznego elfa przystało, filmowiec nie zwalnia tempa i bożonarodzeniowy spot dla Coca-Coli to niejedyne jego wyzwanie w najbliższych tygodniach i miesiącach.

Jak donosi portal Deadline, Taika Waititi stworzy dla HBO Max nowy serial komediowy pt. „Our Flag Means Death”. Produkcja ma opowiadać o piratach i będzie luźną interpretacją biografii jednego z nich — Stede'a Bonneta.

To postać o tyle ciekawa, że zanim Bonnet wkroczył na przestępczą ścieżkę, był zamożnym ziemianinem i ... dżentelmenem. Dopiero problemy w małżeństwie skłoniły go do porzucenia dotychczasowego życia i wypłynięcia na morze. Jako pirat radził sobie dość słabo — jego kryminalna kariera trwała zaledwie rok, w ciągu którego zdążył przeżyć bunt załogi, zaliczyć parę porażek w pojedynkach i kilkukrotnie zostać schwytanym.

Showrunnerem  „Our Flag Means Death” ma być David Jenkins, a Waititi, oprócz tego, że będzie producentem wykonawczym serialu, wyreżyseruje również odcinek pilotażowy.

REKLAMA

Prace nad nowy serialem mają wystartować jak tylko Waititi wróci z planu nowego „Thora”.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA